2016年5月27日 星期五

Fancl 夏天新出 "SPF50 PA++++ 強效防曬蜜粉"

碎粉差不多日日化妝都要用,我相信大家都已經試過 N 個牌子了! 但有 SPF50 PA++++ (四個 +) 的高效防曬度碎粉,唔知你又試過未呢?~~

的確,市面上佔大部份 loose powder 都屬低防曬度,甚至零防曬度,而有 SPF50 仲要 PA  ++++ 的碎粉,我都係第一次見!

其實碎粉有冇防曬度,對我來講問題並不大,反正我都習慣每日搽防曬霜打底。但當然有 SPF 始終係 bonus,特別係對懶用防曬霜 / 好怕曬黑 / 鐘意清爽又要有防曬的人而言,就絕對係必備品~

今個夏天 Fancl 新推出的 "Face Powder UV Super Protect SPF50 PA++++" 碎粉,我剛剛轉用了 2 星期,認為它粉質夠滑、夠清爽、控油度亦唔錯,值得推介大家一試~



先提供產品資料 →

具 SPF50 PA++++ 防曬效能,能高效阻隔紫外光及外來刺激,並修復紫外光所引起的光老化傷害。質感清爽透薄,同時能吸附多餘油脂,保持肌膚舒爽,妝效更持久。淡淡米黃膚色粉質,具調色及遮瑕效果,於日常護膚程序後直接撲上蜜粉,輕鬆打造淡雅粧容。


(trial product given by Fancl)


雖有 SPF50 PA++++,但我以前也提過如果防曬搽得太薄,抗 UV 功效是會減半的。所以以 loose powder 掃得咁薄計,就唔好當佢真係會出到 SPF50 效能,打個折當佢 SPF25-30 左右好了 (咁都仍然算唔錯既)。


真身 →

最鐘意係佢有個 "隔網"!

無論用粉樸 / 碎粉掃沾粉,d 粉都唔會飛到周圍都係,又能省卻倒碎粉落紙巾用的步驟~

我直頭認為所有牌子 loose powder 都應該與時並進,改用呢種 "隔網" design ! 真係方便好多! 另外 "揭蓋" 設計亦較 "扭蓋" 式的更方便~

附設的粉樸質感亦非常柔軟 ^^


顏色方面屬自然膚色碎粉類,只設 1 款顏色

官方指具調色及遮瑕功能,但掃上臉後其實冇乜色,所以也可當佢係透明粉,而遮瑕度亦只是輕微,少少 coverage (反正大家都知碎粉用途只係定妝 + 減油光,遮瑕度不高是預料之內,遮瑕度高反而會厚妝 / 浮粉) 。

至於粉質亦算幼滑,雖然不及那些裸妝粉 / 高清粉般打磨得咁幼細,但勝在感覺唔太乾,會更適合混合至乾性皮膚 summer 使用~

至於用粉樸、定碎粉掃上 loose powder 比較好?

我仍然會揀用碎粉掃,除非好趕時間先會用粉樸,因為用粉樸印上臉個妝真係會厚 d 乾 d,而且半日之後仲更易浮粉。


盒粉 size 唔算太巨型,無論放屋企用 / 帶去旅行用都真真一流~

放公司補妝用,仲可以當補埋防曬添~


7 則留言:

  1. Hello ,請問適合暗瘡修復既精華有邊隻推介?有用开dr wu 杏仁酸但5太work ,我主要想去印 ,400 budget ,謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 用 Neo Strata gel plus 效果會好好多~ 除咗可以當面膜敷用之外,仲可以點小小係暗瘡印上邊局部用,搽完面霜之後,用棉花棒抹走暗瘡印上面的面霜,再點小小 gel plus 上去瞓過夜就得~

      刪除
  2. 請問有那些防曬霜可推介给我們用呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 防曬霜我下星期會出文,等一等我~

      刪除
  3. 我都有買呢個,你覺得可以當礦物粉底用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當礦物粉底用都唔係唔可以,只不過就會厚妝些少,也可以自己減少份量掃上~

      刪除
  4. 你覺得innisfree的礦物碎粉好用嗎?

    回覆刪除