2016年8月15日 星期一

植村秀新出「block:booster 瞬間亮膚補濕底霜」

幾時都話 Shu Uemura 出新產品毫不留力,每隔一陣又有新 product!

就這支「瞬間亮膚補濕底霜 SPF50 PA+++ 」→

今次呢支 makeup base 係集保濕 + 高防曬度 + 提亮膚色 3 合 1,除蘊含補濕鎖水成份,有效減少肌膚水份流失,令粉底更貼面之外,仲有 SPF50 PA+++ 防曬度,能隔絕紫外線預防光老化,同埋有抗氧成份同反射光線效用,可改善暗啞膚色,提高自然亮澤感。

簡單來講 = 高防曬度補濕珠光 base



共有 3 款色調,分別係透明 colorless / 杏膚色 natural beige / 粉紅色 fresh pink →

實在太新,專櫃仲未開售,不過都應該好快有喇! 

(分分鐘出文的一刻已上架也說不定)



(trial product given by Shu Uemura)


透明個支就純絮有珠光亮澤感,杏膚色就有提亮暗黃膚色效用,而我收到的粉紅色就適合白晰皮膚的人,可製造紅潤好氣色~


粉紅色 base 我都曾經用過好幾款,包括 VIDIVICI / Banila Co. / Makeup Forever / IPSA / Sassou / Maybelline 等,其實支支效果都相差無幾,分別只在於滋潤程度,冇話邊支特別好,因為人人對補濕度的喜好都不同。

而粉紅色 base 一搽得多就會顯白,支支如是,呢支 Shu Uemura 亦不例外。

所以凡用粉紅色 base 就只能夠局部搽 (T-zone + 面頰 + 下巴),只作局部 highlight 提亮就好,除非本身膚色夠白淨,否則不建議全臉搽,使用份量亦不宜太多。另外用來溝淡太深的粉底色亦可。

膚色深 / 暗黃的人其實揀 #杏膚色 natural beige 最穩陣~


質感方面屬極滋潤級數,以呢種 30 度天氣計係太潤,認為佢應該係秋季新產品提早出? 

暫時呢種溫度要極乾皮膚先用到,否則就要等到秋冬先用,油性肌當然可免則免。 

搽上後會見到有層光澤感 →


Close up 再睇 →

若論光澤感 + 滋潤感係滿分,不過同時亦會有 dd 油膩,秋冬用似乎更好~


如果鐘意光澤感底妝、又要透薄自然、清爽不油膩、不厚杰、透明冇色的話......

Shu Uemura 其實仲有支「glow creator」透明珠光 base →

呢支我工作用開,質感較清爽會更適合夏天使用,只不過冇防曬度。




8 則留言:

  1. 之前睇左你寫個支nars weightless foundation, 我去左試用小小就coverage 左好多,咁米買囉~ 但是用左一陣會令立立。我又唔想掉左佢,有冇補救方法?用D oil control 慨野mix 落D foundation 再用得唔得?有冇 oil control 慨產品介紹?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 呢支 NARS 篇文我都有提過搽完佢後, 明明已有上碎粉定妝, 但 15 mins 後都係會出油, 之後要再上多次碎粉先得: http://isadoracheng.blogspot.hk/2015/03/nars-all-day-luminous-weightless.html 又或者可以買支 oil control base (如 Shu Uemura 或 FANCL 或 Loreal 的毛孔 base, 3 款都有控油兼遮毛孔功效), 搽完先再用呢支 Nars 粉底都得, 之後再掃碎粉~

      刪除
  2. clinique 完美極緻遮瑕粉底 SPF 19 PA++ 岩吾岩混合偏油係秋冬用? 之前要再加BASE ?

    THANKS

    回覆刪除
  3. clinique 完美極緻遮瑕粉底 SPF 19 PA++ 定CLINIQUE ANTI-AGING BB CREAM 岩混合偏油係秋冬用?
    之前要再加BASE ?

    THANKS

    回覆刪除
    回覆
    1. 2 支都適合少少偏油肌秋冬用的, 但用完美極緻遮瑕粉底會貼面 d + 易用 d + 顏色選擇亦多 d, 效果會更自然又遮到瑕疵, 佢支 bb cream 其實都幾厚, 要用濕過的粉樸先上得靚, 否則好易唔貼面~ 另外用粉底之前, 可按需要加控油 base / 補濕 base / 珠光 base / 調色 base (是但一款), 視乎你想要的效果, 又或者夏天皮膚易出油的話, 就可局部加少少控油 base 先上粉底~

      刪除
  4. Hi Isa,
    我係敏感肌,鼻翼位會脫皮,兩邊面會紅,有邊枝base岩用,係咪有綠色調色霜?
    Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯有好多牌子都有出綠色調色 base, 能改善泛紅, 平的貴的都有, 各牌子功效其實亦相差不大, 所以如果皮膚乾易甩皮, 就可以揀支補濕度高少少的綠色 base 便可~ 不過綠色 base 一用在深膚色就會顯得好白, 所以如果係膚色較黃較深, 就用黃色 base 改善泛紅會更理想, 會比綠色自然更可提亮膚色~ 黃色 base: http://isadoracheng.blogspot.hk/2014/02/kanebo-lunasol.html 或 http://isadoracheng.blogspot.hk/2014/09/mac-cc-cream-spf30pa.html

      刪除