2017年10月7日 星期六

日本「BCL 24 小時防水眼線筆 × 立體眼影」review

自從上次買完支快靚正「日本 JOURMOE 3 合 1 眼影眼線筆」之後,就上咗癮了!

於是又想買多兩支差唔多款嘅眼影眼線筆傍身,可以轉吓顏色唔使咁悶嘛~ 😌

响 SaSa 研究咗一陣,最終買咗呢支日本「BCL 24 小時防水眼線筆 × 眼影筆」,平過 JOURMOE 一半! 試俾大家睇下先~



睇 BCL 之前,又可以重溫一下上次推介過嘅 JOURMOE 先,比較一下嘛 → http://isadoracheng.blogspot.hk/2017/09/jourmoe-3-1-review.html

反正都係差唔多嘅產品~


「BCL 24 小時防水眼線筆 × 立體眼影」官方資料 →

便利雙頭筆嘴設計,眼線液係纖細的 0.1mm 尖細毛筆筆嘴,一筆顯色,輕易畫出細緻眼線,並有效防水、防汗、防油脂,保持眼妝完整不易脫妝。

眼影筆為海棉刷頭,內置柔滑粉質的眼影粉,能輕易與肌膚融合,不易脫妝,呈現立體光澤的閃耀眼妝。

$89 @ SaSa (2 色選擇)


我買的色號 : #極緻黑 × 閃耀啡

眼線液係實黑色,筆尖極幼,好出色好易畫,顏色唔會化開,防溶程度好高,成十幾個鐘都唔會溶妝! 👍🏻


而眼影粉係帶閃的啡色 →

正正常常一個眼影粉咁,冇乜特別,不過粉質尚算貼膚,只是嫌佢太過閃,試上手背時好明顯見到有好多閃粉。


好彩掃上眼後都唔係好閃 →

但自己好近睇嘅時候都會見到有閃粉,只係唔算過份地閃,日妝仍可 carry~

缺點係覺得佢唔夠出色,下圖呢個顏色度係來回狂掃咗十幾次先至有,如果只係掃幾下,效果會淺色到好似只係掃咗少少陰影粉咁樣,出唔到原色。

中立講句,出唔到原色呢點對喜愛淡妝的人計係 ok 的,只係我偏好眼影要見到顏色 (眼細吖嘛),所以就覺得佢一般,如果每日要狂掃十幾次先出到咁嘅色,真係眼紋都多幾條......

不過眼線液效果就好好,又流暢、又易畫、又幼、又持久~


唔好以為我掃到個眼影好深色,其實張開眼效果係好自然 →

所以可以想像得到如果我只係掃幾下,就會等於冇化過眼影一樣。

總括來說以 $89 計係可以過關,假如你鍾意淡妝、唔介意眼影顏色比較淡的話,都係買得過嘅,平時買支開架品牌眼線液都要呢個價吧,咪當個眼影粉係 bonus 囉,要用先用~


但如果俾我揀,我都係會揀返 JOURMOE →

雖然貴一倍 ($168),不過出色好多~

下次再試吓佢其他顏色先~



2 則留言:

  1. 你好 想問下去角質有什麼好介紹?Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. Harvey Nichols 有隻美國 LUE by Jean Seo ERASE 去角質燕麥粉 (天然成份 $150), 我用過覺得係好正的~

      刪除