2017年10月24日 星期二

Laura Mercier「Silk Crème Moisturizing Photo Edition Foundation」絲緞光粉底液 review

今次 share 嘅 Laura Mercier「絲緞光粉底液」並唔係新出品,印象中都出咗年幾兩年喇。

至於點解唔買佢新嗰支「Flawless Fusion Ultra-Longwear Foundation 」,而揀買舊嘅「Silk Crème Moisturizing Photo Edition Foundation」呢? 

秋冬嘛~ 當然係想揾隻更加滋潤嘅粉底啦~ 😌

其實揀 foundation 最緊要都係適合自己皮膚 x 適合季節用啫,係唔係新出品都係次要。加上我又鍾意有遮瑕度嘅粉底,而呢款剛好主 sell 滋潤 + 貼服 + 高遮瑕度嘛~


產品資料 →

Silk Crème Moisturizing Photo Edition Foundation
絲緞光粉底液

糅合高度遮瑕及長效持久配方,有效讓臉上幼紋及瑕疵消失,完美遮瑕之餘沒有面具感,更能維持長達 12 小時持久度。即使面對香港潮濕天氣仍時刻保持最佳狀態,打造水潤亮澤妝感。



買咗一排,確實價錢已經唔記得咗,大概係呢個價位。


我用的色號 : Medium Ivory 

唔好以為望上去好深色,其實搽上面膚色係剛剛好~


質地屬稀身 cream 狀,介乎 cream 同乳液中間 →

質感柔滑好好推~ 👍🏻


搽勻後會有輕微光澤感 →

遮瑕度亦唔錯,雖未至於有所講咁高遮瑕度,不過都好足夠~

而 "有效讓臉上幼紋消失" 呢點就....... 真係要視乎啲 "幼紋" 有幾幼,因為就咁睇就唔多覺可以令手背上嘅紋理消失 😂

不過臉部紋理一般冇手背咁深,都係試上面俾大家過目更好~


用後圖 (未掃碎粉及遮瑕) →

其實早於 2015 年佢推出嘅時候,我已經去 counter 試過,當時嘅感覺係覺得佢唔夠貼面,有啲潤到浮粉,所以當時並無買到。

但事隔 2 年人大咗、皮膚又乾咗,估唔到翻兜再試佢效果又唔同咗喎!

而家係一搽完上面,嗰種光澤感已經好快俾我索晒,完全唔覺得有膠面 feel / 浮粉問題,反而仲幾貼面添! (不過毛孔位都係有啲乾)


before & after →

貼面係貼面,不過可能我真係太乾,佢個 "水潤亮澤妝感" 响我皮膚上完全唔起效用,搽嘅時候明明 feel 到佢好柔潤保濕,但係一搽勻就 9 秒 9 索晒,反而係變咗 "半啞緻霧面妝感",有少少乾乾哋。😅

混合性皮膚用應該效果會好好多,我太 dry 了~

另外搽上面個遮瑕度其實唔算好高,可以見到只係比起素顏有些少分別,屬中度 coverage,但日常用都夠嘅~


完妝後 3 小時响 salon 再影 →

出到街望返都覺得 ok 的,只不過 dry skin 用會出唔到光澤感效果而已,可以當佢係一支霧面妝感粉底。

至於持久度方面,秋天廿幾度天氣 x 我乾肌計,大約可 last 5 小時,並冇所指嘅 12 小時咁誇張 (佢應該係以外國天氣計)。溶妝後亦算自然,至少冇浮起一達達,只係遮瑕度漸漸消失咗咁樣。  

推唔推介呢支呢?

我覺得唔急買的話可以再睇睇,各品牌陸續都會有新 foundation 推出嘛~ 😊


3 則留言:

  1. Hi Isa, 請問用化妝掃係米兩邊前後都要沾上粉?另外,請問你上面張相係去邊間salon?

    回覆刪除
  2. Hello Isa, 請問你用乜洗髮及護髮產品?請問可推介peeling gel嗎?

    回覆刪除
  3. Hi Isa, 請問青春期有咩精華岩用?我有d乾,仲有少少暗瘡

    回覆刪除