2017年12月30日 星期六

本地有機護膚新貴! 明星都 buy 嘅「Net Organic Skinology」

講起呢隻「Net Organic Skinology」就犀利喇! 

除咗好多明星名模用家如歐陽妙芝、陳倩揚、Ana R、Janet Ma、甄子丹太太汪圓圓之外,連毛舜筠都專程拍片推介過! 

大家可能會諗 "唓,都係廣告啫"~

初初我都覺得係宣傳手法,不過只要你望吓「Net Organic Skinology」嘅 facebook 專頁,就會知佢其實只不過係一家小店,亦只得 3 款 product,如果要俾錢揾咁多明星賣廣告,根本難以負擔,而且毛舜筠呢個級數亦唔係用錢就攪得掂,所以真心推介度都幾高~

等我又分享吓我嘅用後感先~
(trial products given by Net Organic Skinology)

先介紹我最愛呢支「堅果油活膚精華素」→

Net Organic Skinology 堅果油活膚精華素 ($488 / 30 ml) 
 @ http://makeupsecret.com.hk 

結集百分百冷榨摩洛哥有機堅果油、有機大馬士革玫瑰花水、六胜肽、角鯊烷等,絕不含化學成份,能抑制自由基達至抗氧化、抗皺、保濕、活化肌膚表層細胞、舒緩肌膚敏感效用,讓肌膚逆齡重生。香港製造 

主要成份: 選用全世界品質最佳的摩洛哥堅果,以冷榨方式提煉,含大量脂肪酸、維他命E、植物甾醇和酚類化合物,護膚及護髮功效顯著,亦可治療濕疹等皮膚病。 


屬半透明厚薄適中之質地,滴管設計份量更易掌握 →

而手背呢個份量已經夠搽一塊面有多,搽埋頸同頸背加雙手都仲得!


推開後可見伸展度頗高,感覺亦比一般精華素柔滑 →


搽勻後會 feel 到皮膚即時變得好 soft,好水嫩平滑 →

可以見到乾紋係撫平咗好多,而且滋潤度係好高,直頭可媲美精華油,而又唔會好似精華油咁笠反晒光,潤得來一啲都唔厚杰,唔會油淋淋係我鐘意佢嘅地方~

就算冬天咁乾都可以單用佢、唔使層層叠再加其他精華素,on top 加少少面霜就充夠~


至於毛舜筠力薦的「Net Organic Skinology Argan Oil 天然有機堅果油」($338 / 50ml) @ http://makeupsecret.com.hk  →

選用全世界品質最佳的摩洛哥堅果,不含化學成份,有效活化肌膚抗衰老,其 ph 酸鹼值是所有油份中公認最接近人體肌膚之一,有助舒緩滋養肌膚及頭髮,柔軟保濕。 

6 種不同用法:

1. 潔面後直接將 3-4 滴堅果油均勻塗於臉上。 
2. 把 1-2 滴堅果油 mix 入其他使用中的護膚品如精華素 / 面霜中,混和後使用。 
3. 浸浴時把數滴堅果油加入暖水中混和。 
4. 塗於髮絲及髮尾位置,減低頭髮開叉及折斷機會。
5. 塗於雙手、指甲邊、手踭、頸紋等預防乾燥及撫平乾紋
6. 化妝時把 1-2 滴堅果油 mix 入妝前底霜 / 粉底中,混和後使用。 


堅果油我曾經都試過唔少,不過都冇呢支咁爽身,呢支 Argan Oil 係吸收度極快,一啲都唔笠身、唔會有一般堅果油嗰種黏稠感,就算用嚟搽手亦唔會有槳住槳住嘅油膩感,而且佢冇一般堅果油嗰種古怪氣味,呢支係直頭冇任何氣味的~

滋潤度會比上面嗰支「堅果油活膚精華素」更高,撫平乾紋效果更好,用後亦更富光澤感更飽滿,對 super dry skin / 成熟肌而言,秋冬揀呢支 Argan Oil 當精華素用係會更合適~


最後仲有我覺得好好用嘅「Net Organic Skinology 高效保濕絲柔面膜」($198 一盒 3 片)  http://makeupsecret.com.hk  →

成份蘊含大米精華、麝香玫瑰籽油及薰衣草花水等,全屬天然有機護膚成份,絕不含防腐劑及損害皮膚的添加劑,有效淡化色斑及改善幼紋,令肌膚達至細緻柔滑,為肌膚重新注入水份,使皮膚長久保持濕潤,改善乾燥肌膚。


面膜紙摸上手時已覺得好薄、好軟綿綿、好好 feel,而貼上後亦好貼皮膚 →

至於面膜紙嘅原料係採用最柔軟、最細滑嘅纖維蠶絲製造,其本質已有美膚功效,再加入各種精華液後就更覺滋潤~


敷完 15-20 mins 後 →

係好潤好潤嘅效果,敷後亦有均勻膚色功效,有啲似 Dr.Wu 嘅 paper mask 嗰種 feel 但保濕度就高好多~

早排天氣特別凍嘅時候,我就係靠連續敷佢幾日過冬的,塊面真係會冇咁乾,化妝上粉時亦特別貼面~


而家響 Makeup Secret 都可以買到喇~

銷售點: Makeup Secret
香港九龍尖沙咀廣東道 116-120 號海威商業中心 12 樓 B 室
(位於 Apple Store 旁邊)
星期一至五 1:00pm - 9:00pm / 星期六 12:00noon - 8:00pm (逢星期日休息)  
查詢電話: 2311 9682 

歡迎親臨店舖購買、或 click 入 Facebook inbox 訂購 (順豐速遞, 運費自付): https://www.facebook.com/makeupsecret.hk/

沒有留言:

張貼留言