2018年4月30日 星期一

Becca「Aqua Luminous Perfecting Foundation」用後感

話說呢支 Becca 粉底液....... 係貪靚男同事 Edmund 叫我試的 😂

雖然 Edmund 同我一樣係乾性敏感肌 (佢仲要敏感過我好多),大家都一樣用到保濕類型粉底,不過佢鐘意嘅粉底質感都偏透薄 (男仔嘛),而我就鍾意有遮瑕度嘅粉底,所以當佢俾呢支 Becca 我試時我都冇乜期望,心諗應該又係薄到冇乜點化過妝嗰類?

想當年 Becca 未撤離 hk 時,我都有買過佢嘅胭脂 / 眼影 / 遮瑕膏 / 碎粉 / base,唯獨冇買過佢嘅粉底 (就係覺得太薄),點知今次試完又發現原來都幾好喎! 有 coverage 之餘又薄得自然~ 😍

就係呢支得獎皇牌「Aqua Luminous Perfecting Foundation」喇 →

產品資料 →

添加保濕成份,質感幼滑輕盈、水凝透薄,有效修飾均勻膚色,蘊含能折射光線的微粒子,能 blur 走細紋及毛孔。遮瑕度屬 buildable 可隨喜好層層叠加。

雖然 Becca 已撤離香港 2 年,不過想買仍然可於外國網如 https://www.sephora.com 郵購得到,只係冇咁方便 / 冇得試顏色咁解。所以如果去開旅行,建議都係去外地試完先買比較好。

USD44 / 30ml (共 9 色選擇)

大約 = HKD343 左右 (未連稅,視乎响邊度買了)


採用滴管設計,用前必需搖勻 →


質感屬非常水感稀身一類 → 


塗抹時已經 feel 到好透薄 →


不過薄得來遮瑕度並唔算低,兼具輕微光感 →


試上面效果 (只搽了粉底) →

首先顏色方面,我試呢支 #Light 經已係第 2 支最白的色號,但都係好深色好黃,建議揀 #Fair 比較好。

⭕️ 效果係非常自然兼貼面,冇厚重妝感,感覺好 soft 好輕身 
⭕️ blur 到乾紋毛孔,有柔焦效果 feel
⭕️ 遮瑕度可按喜好層層叠加,均勻膚色完全冇問題,佔 7-8 成瑕疵都遮到
⭕️ 未掃碎粉都唔會反光油淋淋
⭕️ 試過用濕粉掃 / 手指 / 粉樸上粉,用手指效果係最 good

❌ 因為質地較稀身,搽極都好似唔多夠咁,用嘅份量會增加咗
❌ 遮瑕度雖可層層叠加,但加極都唔會太高,下圖係已經上咗 2 層粉底
❌ 持久度唔太 long keep,雖然冇特別出油,但約 3 小時後個妝就得返一半要補妝
❌ 適合東方人用嘅顏色選擇唔多,只得 #Fair 同 #Light
❌ 購買唔方便

整體計其實效果係好靚! 不過持久度就唔算好理想,估計留到秋冬天氣冇咁熱時用,持久度會好返少少? (不過而家廿幾度都唔算好熱咋喎....)

建唔建議買? 

Ummmm..... 咁佢個妝效又幾靚嘅! 薄得嚟有 coverage 係好難得,加上貼面度如同 "no makeup" 般自然,如果唔介意每隔幾個鐘補一補妝的話都可以嘅~



沒有留言:

張貼留言