2018年7月24日 星期二

男女合用! ERNO LASZLO 新出「水漾藍藻凝活緊緻精華 FIRMARINE Lift Essence Lotion」用後感

今日介紹俾大家嘅係一支好特別嘅精華呀~

有咩貢特別呢?~ 😮

係特別大支! (有成 200ml) 
特別水感! (獨特啫喱水質感) 
特別清涼! (有涼浸浸感覺好適合夏天用)

講嘅就係下圖 ERNO LASZLO 夏天新出嘅「水漾藍藻凝活緊緻精華」喇 



先提供產品資料 →

水漾藍藻凝活緊緻精華 
FIRMARINE Lift Essence Lotion

蘊含巨大螺旋藻、乳酸、蘆薈葉汁液、透明質酸、大米澱粉及多種植物萃取物,以獨特的密封水感凝膠精華注入緊緻配方,並以微膠囊包裹著活氧複合物,能將養份滲透至肌膚細胞,助更新肌膚、輕柔去角質、提升緊緻、保濕鎖水、賦活肌膚彈性,同時能保護肌膚免受自由基傷害。


(trial product given by Erno Laszlo)


以一般精華素只有 30ml 計,呢支 ERNO LASZLO 有成 200ml 係超級勁大支呀!! 😲😲😲

所以 $780 係一啲都唔貴,甚至可以話超值呢!

亦因為佢實在大支到難以置信,所以我有再三向品牌 confirm 肯定呢支真係精華素、唔係精華水?? (答案真係精華素)


使用方法
潔面及用爽膚水後,取 1-2 泵精華輕拍於面及頸部,然後再塗抹面霜。


屬 water gel-based 啫喱水質地 →

由於質地勁稀身,伸展度極高,故一泵份量已經係好多好多,建議日間用半泵就夠,而夜晚就可用一泵份量慢慢按摩至吸收,緊緻效果會更好。


搽上面嗰刻已 feel 到質感同一般精華好唔同~ 

雖然稀身水質嘅精華過往都試過唔少,但呢支係特別水嫩同冰涼的 (有丁點薄荷感但並不刺面,只係冰涼),亦 feel 到佢冇加入太多透明質酸 / 油脂 / 膠質成份,所以係補濕得來頗清爽,零癡笠笠黏稠感,夏天用係好正 ☀️


份子細,吸收速度快,搽勻後約 10 秒內已可被皮膚完全吸收 

有補水度之餘感覺清新又清爽,仲 feel 到有少少緊緊哋嘅 up lift 效果,望上去同摸上皮膚亦更柔滑~ 👍🏻

夏天皮膚水份流失得快,補充水份固然緊要,所以用呢支 ERNO 打個底補吓水、先再搽其他護膚品係好應該,兼又有緊緻感~

但補完水都要有少少油份响面層鎖返住先得,咁樣水份先冇咁易流失 (尤其夏天經常開冷氣),所以無論幾熱隨後都要搽返面霜,怕笠的話亦可揀乳液或潤身少少的精華取代。


由於質感好稀身,係適合任何 skin type 使用,我有俾我老公試過佢都話好正! 清爽得來又有啲補濕效果、有啲 firmimg 感、仲好用過男仕 skincare 咁話! 加上 200ml 咁大支絕對可以兩公婆 share 用,值得一試~ 🙌🏻

但對於 dry skin 嚟講,呢支 ERNO 保濕度並唔多夠,建議隨後搽多支潤少少嘅精華、再搽埋面霜會更好~


沒有留言:

張貼留言