2018年8月3日 星期五

Melvita 有機護膚「完美水油保濕組合」

對於有機 skincare,我係又愛又恨!

愛嘅就當然係成份天然、零化學添加啦~ 尤其對孕婦準媽媽 /  產婦 / 皮膚易過敏嘅人 / 甚至小朋友 / BB 都係特別合適~ 👍🏻

而恨嘅,就係通常 organic skincare 只得保濕滋潤同減紋效果,至於其他所講嘅功效一般都唔覺有,唔能夠強效改善到膚質,所以有機護膚品我雖然係有經常用,但就唔會全套用,習慣夾雜一啲科研 skincare 一齊用咁樣。

而今日介紹嘅法國有機品牌「Melvita」亦係我常用嘅有機 skincare 牌子之一 →

雖則我並非 100% 有機品用家,但就好 buy 有機護膚品嘅 concept 同成份~

情況就好似明知食菜好、但又戒唔到肉咁,用有機品之餘又會用科研品 😆



若果你冇我咁貪心成日想 upgrade 膚質的話,我係絕對支持全套用有機護膚品的~

而 Melvita 今期亦有幾款套裝優惠:

(trial products given by Melvita)


例如今次呢套「完美水油保濕組合」,就由原價 $540 減到 $430 → 

有 full size 有機大馬士革玫瑰花水 + 有機堅果油

啱用嘅就唔好錯過~ 😌


有機大馬士革玫瑰花水 →

採用高原有機大馬士革玫瑰,每瓶花水由約 2,000 片玫瑰花瓣,以單一蒸餾法蒸餾而成,令融於花水中的精油濃度更高。具保濕及更生功效,有助喚醒肌膚吸收能力,促進精華素及其他後續護膚品吸收。

為法國 ECOCERT 有機認證天然有機產品,100% 天然成份,99% 有機成份

單買價格 $280 / 200ml


呢支玫瑰花水我以前經已用過幾支,可當 toner 用,又可以於妝後用,補妝前亦可噴一噴~ 

化妝師 out job 用更加係一流! 成份唔怕客人過敏,淡淡天然玫瑰氣味又夠清新幽雅,用嚟妝前抹面 / 補妝 / 甚至噴濕 cotton pad 敷面都好正,我 out job 都係用佢~ 😍


有機堅果油 →

萃取自冷壓法的有機摩洛哥堅果樹油,蘊含豐富的脂肪酸 (Omega-6 及Omega-9) 及植物固醇,有效修護及還原保濕層,令細胞緊密排列,並強化及鞏固皮脂膜,減少水份流失鎖住水份,對乾性及敏感皮膚具修護、滋潤及保護作用。

為法國 ECOCERT 有機認證天然有機產品,100% 天然成份,100% 有機成份,不含人造色素及防腐劑,不會阻塞毛孔。

單買價格 $260 / 50ml 


堅果油我係一年 365 日都有用開的,習慣每日都用嚟搽雙手同手踭 (我雙手長期乾到甩皮),冬天皮膚乾就用嚟搽面 + body,用途廣泛,又冇玫瑰油咁油膩咁厚杰~ 👏🏻

另外以前都有提過多次用堅果油搽頸預防頸紋,效果係好好的~ 

而家大緊肚,就更加係每晚用佢搽腰腹預防妊娠紋啦 🤰🏻

上一胎 5 年前大肚亦係用呢支 Melvita 瘋狂搽,係一條紋都冇爆出過架~~


沒有留言:

張貼留言