2019年4月22日 星期一

Beauty Avenue「Beauty Gala」優惠 set 買咗乜?~~

話說 Easter 放假老公話想去朗豪坊樓上買 LEGO, 叫我自己逛商場等佢, 遇著樓下 Beauty Avenue 做緊「Beauty Gala」優惠好鬼抵, 於是荷包又不經意地留咗一地血 👉🏻👈🏻

行咗 1 個鐘, 我經已忍唔住打俾老公問佢落得嚟未, 再唔走我會破產..... 😅

好多人 FB inbox 問我買咗啲咩 / 有咩 set 抵買, 襯住 promotion 未完結等我快手 share 先!

Beauty Avenue FB 專頁:

其實扺唔抵 / 買咩好都係各花入各眼, 每逢撞正 SOGO / Beauty Avenue 有呢類 promotion, 我都只會主攻自己鐘意嘅牌子 + 只買自己啱用嘅嘢, 盡量唔會因為有贈品而亂買冇需要嘅嘢~

但都只係盡量, 冇 guarantee  🤣

第 1 個睇嘅 counter 係 Bobbi Brown →


最近覺得自己新試緊嘅精華素唔多夠潤, 所以就想買多支潤身少少嘅, 結果走咗入 Bobbi Brown。

冇錯精華素好多牌子都有, 要買都未輪到諗起 Bobbi Brown, 只係其他護膚品牌我都試過好多, 覺得冇乜新意嘛, 咁啱見到 Bobbi Brown 有優惠 + 有潤身 serum 咪入去 try try 囉~

最終揀咗呢支「Extra Repair Serum 保濕修護精華素」→

保濕及修護 2 合 1, 含 ER 複合物, 能刺激骨膠原增生及加速細胞更新, 大大提升肌膚的平滑緊緻度, 當中的橄欖油及白芒花籽油更能提供高度保濕及抗氧化, 改善肌膚保濕度及預防衰老。

$980 / 30ml 


$980 確係唔算平, 不過今次有優惠買任何產品滿 $980 送呢套 travel set →

有眼霜 + 皇牌 Vitamin Enriched Face Base 面霜 + 蟲草粉底 + illuminating face base 妝前打底 + 爽膚水 + cream mask + 卸妝油 + 眼唇卸妝液 

 咁既然都係要買, 有嘢送當然比冇嘢送更好啦! 😆

下次去旅行呢套 travel set 就可大派用埸~


另外仲買咗呢 set →


係「REMEDIES」系列抗皺原液 + 透明質酸補水原液, 送 1 支 lip tint →


可從 7 款唔同功效嘅原液精華之中任揀 2 支 →

各款原液功效資料 :


原液售價 $420 支, 而家 promotion 係 $840 兩支, 其實係冇平過......

不過就會送價值 $290 嘅 lip tint 一支, 3 色任揀, 我揀咗下圖 #Bare Pink Sparkle, 搽上嘴勁潤勁靚, 又 cover 到唇紋! 😍 → 

質地柔滑細緻, 色澤透亮的潤唇膏, 獨特高度滋潤配方能瞬間修護雙唇, 讓櫻唇柔軟潤澤。今季特別推出限量珍珠色系 #Bare Pink Sparkle, 保持經典的 Bare Pink 淡淡粉紅色調, 配上閃亮的珍珠色, 為櫻唇增添淡淡自然柔和粉紅色, 創造出自己獨特的完美自然色調。


跟住就去咗 RMK, 要買粉底教化妝班用 →

RMK 粉底我教班用咗好多年, 平時會去日本買 / 託朋友買, 日本買只需 $360-$380 左右, 但 hk 買就要 $480! 明咗啦~~ 😉

不過今次嘅 set 都好扺呀! 

1 支自選顏色及質地 full size 粉底 + full size 防曬, 另加 2 支唔算太細嘅潔面泡沬 + 爽膚水 + 卸妝膏, 同埋 mini size 防曬 + 粉底 + 精華, 咁大堆頭都只係 $760, 都算好扺了! 平時單係粉底 +  防曬都 $760 啦! (佢仲有好多款其他 set)

另外買滿 $1200 仲會再減多 $100 𠻹! 🎉


我要買 2 支唔同色號粉底 ($480) + 1 支 base ($340) + 防曬 ($280) 教班用 →

如果平時買呢 4 支夾埋要 $1580, 而家有優惠買咗 2 套唔同嘅底妝 set 係 $1480

平得 $100 當然唔係重點......


送嘅贈品先係重點! 🤣 →

多咗 3 支 cleansing foam + 2 盒卸妝膏 + 爽膚水 + 碎粉, 同埋 mini size 防曬 + 粉底 + 精華 + base, 全部都好實用~


最後去咗 Kanebo →

主要係睇中佢個 Lunasol 眼影 set! 😍

其實個粉底 set / 粉餅 set / 唇膏 set 都勁抵! 

不過我以前都試過晒兼推介過喇, 冇理由再買了


$440 眼影 set →

有眼影組合 + 唇采 + 眼唇卸妝液, 好抵呀! 🤩

平時單係眼影組合已經 $440, 日本買都要 $330-$340, 而眼唇卸妝液日本就賣 $80 左右, 仲未計支唇采喎, 所以呢套 set 係仲平過去日本買! 入手係時候!


眼影顏色可以自選, 有好多隻色任揀 →

而唇采都有 7-8 隻色揀, 由淺至深色都有, 但 of course 係手快有手慢冇(得揀)~ 


我就係買咗咁多喇~ 出血過後下個月又要節衣縮食了, 不過今次係買得好開心嘅~ 😝


附上各品牌優惠俾大家睇睇 →

小冊子內嘅 set 其實只係一小部份, 要親身去 counter 睇先會知有咩 set 揀 + 有咩詳細優惠

Promotion 係至到 5/5/2019, 有嘢想買就好快啲去逛喇~ ☺️


沒有留言:

張貼留言