2016年12月18日 星期日

韓國 K-RIBBON 優秀文化商品展覽開幕~

做乜無端端著起韓服?

其實係因為前日去咗 PMQ (元創方),出席「韓國 K-RIBBON 優秀文化商品展覽」嘅開幕典禮,感受一下韓國文化~



呢個設計靈感源自韓服結 "K-RIBBON" 印章 →

係韓國政府對一 d 能夠傳達韓國文化價值嘅優製商品認可,透過 K-RIBBON 認證系統打造「韓國高級商品」,提供有組織嘅品牌營銷支持。

而今個聖誕節,香港都可以觀賞到一系列已獲授 K-RIBBON 印章嘅韓國優質產品,包括食品、韓食、韓服、工藝品及文化內容等等。 

由 2016 年 14/12 - 28/12,香港嘅韓國文化愛好者,就可以去 PMQ 元創方 4/F S414 室參觀望望喇~ 去到仲可以玩遊戲贏獎品! (免費入場 / 11am-8pm)


而家就等我帶大家睇睇開幕狀況啦 

未夠鐘已經有好多賓客到場~


當日大會仲提供咗唔同嘅韓服俾大家影相留念,我咁大個女都未著過,當然要試試~


第一次著韓服原來都幾靚喎~ 


尤其我腰長腳短,韓服高腰 design 完全可以幫我取長補短! haha


然後我仲走埋入後台影花絮 →

化妝師好努力咁幫 model 化緊妝,準備韓服 fashion show 表演~ 


真係 100% 韓妝~


等 model 換好衫後就準備出場喇~


開幕儀式 →

先由大韓民國駐香港總領事館文化新聞官領事俞炳采帶領致詞。


然後有韓服 fashion show 表演 →


唐衣風格韓服 →


帖裡連衣裙 → 

由朝鮮時代武官服飾 "帖裡" 改裝而成嘅連衣裙, 好優雅! 勁鐘意呢條裙呀~


側面睇仲靚!


滲入咗現代原素設計嘅韓國傳統婚禮服 →


拆除紅色罩裙,仲可當做普通日常生活韓服!

個 idea 又幾好喎,唔似得普通婚紗咁只能著一次~ 


背面同現代婚紗一樣有拖尾~


男版韓服 →


睇完 fashion show 就輪到剪綵儀式喇 →


5 位剪綵超級 VIP →

包括大韓民國駐香港總領事館文化新聞官俞炳采領事、元創方副總幹事周金祿先生、創意香港助理總監林惠冰女士、香港設計中心行政總裁利德裕博士。

當日其實係有好多賓客,好彩俾我攝到頭位影靚相~


仲有專人介紹各種 K-RIBBON 優秀文化商品特色 →


好特別嘅豹紋韓服! 


展覽內仲有朝鮮王朝實錄、及好多好別緻嘅工藝品、茶具、餐具、陶瓷品睇~


呢套實在太靚,完全估唔到原來係紅酒杯! →


好想放一套咁靚嘅 perfume diffuser 響屋企~


當然亦唔少得有韓國食品 →

包括柚子茶、紫菜、由 12 種發酵成份製成嘅百歲酒、流傳咗 360 年家族傳統作法製成嘅 Ki Soon Do 傳統醬油等等。

入選得 K-RIBBON 認證嘅食品都唔簡單,背後全部都有歷史文化故仔~


去到仲可以玩遊戲贏獎品 →

遊戲一:於展覽場內選定你心愛的商品,拍照並上載至 Instagram,加上指定的hashtag,即場可獲贈精美紀念品乙份,送完即止。 

遊戲二:於抽獎卡填上你心愛的商品,大會將於 12 月尾選出 5 位幸運兒,送贈所填寫的商品乙份,贏走心頭好。




10 則留言:

  1. Isa, 請問你覺得bobbi brown嘅眼影如何?定係你會有更好用的推介?
    請問可推介防油,防水眼線液嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得 bobbi brown 眼影都 ok, 但略嫌唔夠滑同貼, 有時都會飛粉或唔夠上色, 以專櫃品牌計自己會比較鐘意 Laura Mercier / NARS / Shu Uemura / Lunasol, 不過其實有好多平價 brand 眼影都係唔錯的, 如 body shop / 1028 / KATE / 3CE 等等~ 另外防水防油眼線液可試試 3CE / KATE / Shu Uemura / SK-II / Heavy Rotation / NYX 等等, 用過都覺得夠防溶的~

      刪除
  2. Hi Isa, 請問你有冇用過kiss me, MJ, HR睫毛膏?我眼睫毛短同drop吾知邊款岩用

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用過 Kiss Me / Maybelline Sensational mascara 係 ok 的, MJ 同 HR 我就唔得, 用完會 drop~

      刪除
  3. hello isa, 想問油性皮膚(都幾油) 兩面有d暗粒粒有d鞋, 有foundation/other底妝產品推介ma? thanks!!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以先用有控油 + 平滑毛孔膚質效果的 base 打個底, 如 Loreal Base Magique 雪芭底霜 / Shu Uemura Pore Blurring Primer 等等, 然後先再搽 foundation, 而 foundation 就可試試我之前推介過的 YSL 昇級版 TOUCHE ÉCLAT LE TEINT 透亮粉底液, 或平少少的 KATE Powderless Liquid for Cover 粉底液控油度亦不錯的~

      刪除
  4. ISA, 懷孕後,面上的暗瘡真的很困擾
    想問問如果用gel plus可以嗎?
    到美容院,又沒有機可以做
    在家裏的保養可以怎樣做?

    回覆刪除
    回覆
    1. gel plus 有果酸唔用得, 唯一可用的暗瘡產品, 係之前台灣 blogger 陳佩佩大肚時推介過的 "台灣 PARIROSE 暗瘡急救筆" (成份天然, 孕婦可用, 我公司都有售 $58), 又或者係去美容院做普通針清保濕 facial。而平常保養方面, 就算係家用導入機個 d 其實懷孕都不建議用, 只可勤力敷下保濕 mask 等, 美白產品又唔用得, 所以暫時只能忍一忍了, 我懷孕時都因為咁變了黃臉婆, 到生完 bb 停餵人奶後先開始用返美白產品同做機~

      刪除
  5. Isa, 可唔可以做近排好hit "SILISPONGE" review? thanks!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想試, 不過上網 search 又未搵到香港邊度有得買 (IPSA 那個已經冇), 唔知你又知唔知邊度可以買到呢? thanks~

      刪除