2017年1月10日 星期二

幾年一度嘅賣物會又嚟喇~

屈指一算,原來對上一次攪賣物會已經係 5 年前喇!

今年我執咗幾座山咁高嘅全新 + 二手衫褲外套等等出嚟 (二手係指著過 1-2 次已清洗),春夏秋冬款乜都有,由 size S 至 free size,而 style 就係我平時著開個類,將以每件 $20 - $80 出售~

另外仲有少部份全新嘅專櫃 skincare (當然唔係過期),同埋一 d 寫 blog 時試用過嘅新出妝品 (我已抹過晒頂層,到時可自行再望望再決定),都會以極平價錢出售。

同往時一樣,收到的錢將全數捐作慈善用途~

一直想籌備但未有時間做,難得今個星期五一班化妝學生請假,令本來排得滿滿嘅 schedule 吉咗一日出嚟,於是擇日不如撞日,今個星期攪埋佢~

至於當日賣唔晒的、又或者將來有其他閑置新品,我都會放於公司一角 label 好、繼續義賣埋佢。善事我平常冇乜機會做到,但呢 d 能力範圍以內嘅事我至少可做做。

當執平貨又好、環保又好、八吓亦好、都不妨嚟支持吓,當日我會全程留响度協助大家㗎喇~


日期 : 13 / 1 星期五 3:00pm -9:00pm
地址 : 尖沙咀金百利道 35 號 金巴利中心 8/F 804「Makeup Secret」

~ 只收現金 / 請自備環保袋 / 不設 hold 貨及退換 ~ 

(唔介意大家試穿,但先講明抱歉並冇試身室)



沒有留言:

張貼留言