2019年1月7日 星期一

我要減肥! 我要燒脂! 💪🏻

生完 bb 成個人肥咗 2-3 個碼, 由 S 變 L 心情極度沮喪, 轉季靚衫全部得個睇字著唔落, 而家坐完月終於可以開始努力減減佢喇! 💪🏻

至於點減.....

照舊都係靠食 supplement 啦~ 

我都係懶嗰堆唔做運動, 個人又為食戒唔到口, 最好唔使節食、唔使郁都可以瘦~ 😝

今次推介嘅 7 款瘦身 / 燒脂 / 排毒 supplement, 以前都有響 blog 或 FB 介紹過, 既然試過 work 就當然要繼續 encore 啦~



產後重咗成廿幾三十磅, 坐月期間又唔可以減肥, 只能靠做古法紮肚修身消腫 (已經叫好咗好多), 所以而家坐完月仍然係好肥好多肉呀......😢

雖然過往生完 2 次都瘦得返, 不過好慢吖嘛! (第 1 胎要 6 個月先瘦到, 第 2 胎要 8 個月) 去到今次第 3 胎年紀大咗, 新陳代謝應該會仲慢啲, 都係早日靠 supplement 幫手減減好~


先講講 FANCL →

呢堆其實全部係我老公買的! 🤣

FANCL 護膚化妝品 / 維他命 supplement 我試過好多, 但就係冇試過佢嘅燒脂 supplement, 以前一向瘦底嘛, 根本冇諗過要燒脂。

上年老公話想婚宴前減肥, 買咗 3 號「全效燒脂飲料」+「消解內脂營養素」返嚟試, 連續食咗 1 個月已有好多同事問佢係咪瘦咗? 後來佢連續食咗 3 個月仲瘦咗成個碼 (買衫由 XL 變 L), 連肚腩都細咗勁多! (期間冇節食 / 運動亦只係照平常 1 星期打 1 次羽毛波)

於是佢好興奮地返去 FANCL 入貨, 仲買埋 1 號「餐前熱控」+ 2 號「餐後燒脂營養素」, 點知最後因為太懶成日唔記得食而放棄咗, 結果而家就益咗我喇! 😂


 1 號「餐前熱控」+ 2 號「餐後燒脂營養素」→

日本專利成份, 餐前 1 號「熱控」有助 cut 油 cut 澱粉質, 活躍能量消耗, 全面控卡。而 2 號餐後「燒脂營養素」則可將每餐攝取的脂肪分解燃燒。

一般人一日食 3 餐, 總唔會每餐前後都食一次燒脂 supplement, 所以我係揀 lunch 時服用~


FANCL 3 全效燒脂飲料 →

可提升飽肚感, 減少攝取卡路里, 啟動身體自我燒脂能力, 打散頑固脂肪。配合日本專利「去腫塑形配方」等燒脂成份, 有助踢走浮腫線條, 打造易瘦體質。適合難於控制食量、外餐多、少運動及易浮腫人士飲用,遠離肥胖體形。

呢支係餐前 15 mins 飲的, 由於 lunch 我已服用 FANCL 1、2 號, 所以呢支 3 號我係晚餐前飲~


FANCL 消解內脂營養素 →

特有的益生菌數量及配方, 可幫助平衡腸道環境, 促進內臟脂肪消解, 遠離中央肥胖體質。

呢款係餐後服用, 我係晚餐之後食佢~


速效瘦 →

具 8 年市場實証, 配方採用天然成份, 獲多項國際認証, 絕無西藥成份, 無需節食, 無副作用。專為產後難減的下身 + 肚腩 + hip 位而設,  具專利腸溶微粒技術, 能抑制脂肪形成, 並加速燃燒脂肪 (每天早 / 晚餐前各服用 1 粒)。

呢款我 5 年前生完第 2 胎後都有食過, 係針對產後減肥的, 由於 lunch 同 dinner 我已經食緊上面 FANCL 燒脂 1、2、3, 所以呢款「速效瘦」我就只揀於早餐前服用~


暫時食緊嘅就係咁多喇~ 

其實都已經好多..... 我貪心又心急想快啲瘦返嘛 😅

一日食咁多得唔得㗎??

分開早午晚隔開幾個鐘食係 ok 的, so far 試咗 1 星期都冇出現過肚瀉或任何問題, 但當然唔可以同一時間一次過食咁多 supplement 啦~

至於效果..... 我剛剛先開始 1 星期當然未有成績, 最少都要連續食 1-2 個月先見效, 但依照我老公咁肥食 FANCL 都曾經減到計, 我都應該得嘅! 😂 

過多 1-2 個月再同大家分享下有冇效~


等上面嗰堆食晒之後, 我就會開始清理下面呢堆 →

屋企真係積埋好多貨.... 😝

上年諗住婚前修身買落一堆, 點知臨擺酒前發現有咗 bb 即刻停服, 一直到而家先攞返出嚟~


日本買的 BES「230 種生酵素」→  

銷售排行連續 43 個月 No.1, 平時少食生果蔬菜的話, 去開日本旅行可買嚟試試, 補充 super food 攝取量之餘仲可以排毒瘦身~ 

成份含 230 種蔬菜水果提取的活性酵素 + 5 種 super food,包括巴西莓、枸杞、馬奇果、火龍果、麻籽等, 能為身體補充每日所需營養, 促進新陳代謝和腸胃健康, 幫助排毒清宿便, 改善皮膚質素, 美顏瘦身, 改善體質。  


有分沖劑 / 藥丸版, 我係買咗藥丸版


H365「排空元素」+「菜菜籽」→

即係鄭希怡代言嗰隻牌子~

呢 2 款我上年未陀 bb 前已有飲過, 效果係唔錯的~ 👍🏻

舊文介紹重溫 : 

又係冇西藥的全天然蔬果 / 植物成份沖劑 supplement, 內含大量蔬果膳食纖維 + 大量益生菌, 有效促進腸道蠕動, 排清宿便, 對修身減肚肚有幫助~


味道仲一啲都唔差, 類似貢茶 / share tea 嗰類果汁咁~


3 則留言:

  1. FANCL我食過. 一D用都無既. 仲要好貴.

    回覆刪除
  2. hello isa~~ 甘減完肥, 你話個鬆左既肚皮可以點算.................

    回覆刪除