2021年8月4日 星期三

親身試食 3 個月 👍🏻 食完頭髪生到落額頭的「生髮 supplement」 !! 😱

早半年月前喺 Facebook 提過因為甲狀腺病導致脫髮,而家終於得救改善咗好多喇~~ 🎉


話說因為個病攪到大量脫髮,都脫咗成年了,由於本身髮量多,見甩極都仲有就冇理佢,直至半年前察覺到髮線愈來愈高先開始識得驚 😣


試過轉用唔同牌子嘅防脫髮洗頭水,又搽埋生髮精華都唔見有轉機,近半年驚到連頭髮都唔敢剪唔敢染,唯有周圍搵改善脫髮 / 生髮 supplement 食,睇吓有冇得救…. 😔


點知真係好好彩呀!一試就俾我試到隻有效嘅掂咗!👏🏻



之前每次洗親頭都會甩一撮頭髮 👉🏻



本身一向有喺 iherbs 網購訂開 supplement,貪佢選擇夠多又夠平,理所當然今次都係喺 iherbs 搵,比較過之後揀咗呢樽美國 RIDGECREST HERBALS 嘅「Hair ReVive」👉🏻


而揀佢係因為佢話「食 2 個月就有明顯改善」,咁梗係快啲見效好啦,睇住啲頭髮一日比一日少, 心急㗎嘛! 😬


上網睇過其他外國網站對佢嘅評價都唔錯,係生髮 award winning 產品,亦有外國 review 話係醫生推介試呢隻。


食法:頭 2-3 個月早晚各 2 粒,之後可變為早晚各 1 粒


由於通常唔會食 1 樽就見效,所以我第一次買嗰陣已經係買 2 樽。



早幾個月頭髮愈甩愈多,髮線愈來愈高,兩邊額角一撥開頭髮直頭見晒白色頭皮!
攪到我勁驚 😢 


連續食咗 3 個月之後,而家兩邊額角好明顯多咗好多新髮毛,而髪線位都有向下移返低少少~ 🤩



最好笑係啲毛毛係多到生埋落額頭!😆



不過生髮 supplement 呢家嘢,當然冇咁人工智能識得令毛髪淨係生喺個頭,基本上食得係全身都會生毛的,所以缺點係……..


我連眼角都生埋毛(藍圈)!笑死~ 😅


本來橙色圈嗰啲位都生咗好多毛,不過我已經忍唔住剃咗 😂 


但 bonus 係眼睫毛都有多咗同長咗嘅~


另外連面毛都多咗好多 😅 重點係我10年前已經做咗 laser 脫毛,而家生返晒出嚟 🤣



而手臂內側都有新毛長出 (呢個位我一向都係冇毛毛的),耳仔都有生毛,總之全身都多咗好多毛毛 😆 不過我諗停食後就應該唔會有呢啲問題了~
 


以我全身啲毛毛生到咁旺盛嚟計,好明顯佢係有效的!


成份方面,大多係多種維他命 B + 中草本複合物 + 頭髮生長複合物 + 植物成份等等,產品標籤為天然,值得留意嘅係,成份中含有荷爾蒙平衡複合物 (但非荷爾蒙藥),雖然唔係藥物,產品亦話可以長期每日服用,但個人認為短暫食 2-3 個月 boost up 咗見效後就夠了,無需長期補充吧,見好就收~ (不適合孕婦 / 哺乳中媽媽)


售價 👉🏻

HKD 約 $333.15 (久不久會有折扣 / 網站可用消費券)


有興趣又有需要的可以望望 ☺️


iherbs 網購產品連結 👉🏻 

https://hk.iherb.com/pr/RidgeCrest-Herbals-Hair-ReVive-120-Capsules/9806?rcode=CTO9027



2 則留言: