2014年2月11日星期二

Chanel 胭脂霜及眼影霜~

我對化妝品牌的喜好, 可說是每期不同. 因為市面上的化妝品牌實在太多了, 猶如像到超市 shopping 吧, 是永遠都買不完的!

今次介紹的 Chanel, 亦曾經為我的最愛~

約 6 年前戀上它時, 就試過瘋狂到差不多所有化妝品都買過 (當然不是一次過買喇), 它的 skincare 也試過不少. 但用久了之後自然會覺厭倦 (花心嘛), 就變得少有購買, 再說 Chanel 也不便宜, 便轉投試試其他品牌.

新年放假行街經過 Sogo, 又再次小敗 Chanel! 今次買了胭脂霜及眼影霜~


Cream Blush 絲滑胭脂霜:

胭脂霜是我經常使用的化妝品, 多買一盒不嫌多, 呵呵~

這款胭脂霜是不含油份的, 感覺較普通 cream blush 乾身, 好處是持久度更長, 但缺點就是不夠滋潤. 如果撞正秋冬面頰皮膚乾 / 甩皮 / 毛孔粗大時, 就會嫌它不夠貼面, 我認為春夏用會更 perfect (除非你冬天面頰都不乾吧)~ 

$340 / 共 6 色選擇 

價格不便宜, 說到底是 Chanel 嘛, 標價總是貴一點.

左邊 #61 DESTINY (啡色, 作陰影用)
右邊 #63 REVELATION (玫瑰紅) 


另一款 "ILLUSION D’OMBRE Eyeshadow" 幻彩閃爍眼影:

是粉狀 x 霜狀的 cream eyeshadow, 整個系列都是金屬珠光色系. 屬防溶 formula, 除可把它作為眼影獨立使用, 或作眼影打底霜用, 也可用來畫眼線.

不得不提它的質地非常柔滑, 觸感有如絲綢 x mousse 般軟綿綿喔!

而且印上後, 很快便由霜狀轉化成粉狀, 迅速 lock 住眼蓋不易脫色~

$260 / 約有十多款顏色選擇

(我的是 #91 APPARITION 深藍)


顏色夠出色, 具金屬光澤感, I like! ^^


防溶度亦非常好, 整天都不見有眼妝溶化問題!

就是用紙巾大力抹過幾次, 都仍有顏色殘餘 (當然用卸妝品是能輕易卸除).


本來也想看看 / 買買其他 new product, 但老公急催不便久留, 加上很多產品都沒貨, 下次一個人時再去專櫃玩過~

Sales 姐姐送的 CC Cream sample:

這款新出的 CC Cream, 其實我早前在專櫃已試過 tester 上臉, 覺得不夠滋潤不適合我用, 並沒打算購買, 但既然一場送到, 我又試試吧~


產品小資料:

能改善肌膚泛紅, 色斑, 毛孔粗大等問題, 令膚色均匀透亮, 感覺清新無瑕. 質地輕盈不黏膩, 全效修護及持久修飾肌膚, 呈現完美膚質, SPF 30/PA+++.

雖是小小的一支 sample, 慳慳地用都能用上 4-5 次~

(霜狀質地)


共 2 色選擇, 送的色調比較偏白, 沒所謂吧, 反正不過是試用一下~ 


塗勻後質地相當輕盈 (我是覺得不夠保濕, 但夏天用應該可以), 而遮瑕度偏低 (要稍微均勻膚色則沒問題)...... Ummmm..... 大概只有偏油肌 / 混合肌, 而又愛超薄感覺的人會喜歡?

總而言之, 我仍維持原判暫時不會買了, 要買都等夏天先! 把它當有調色效果的防曬霜用也可以~


8 則留言:

  1. Chanel CC Cream好乾……我都有換過sample試過………真係好想自己可以用到,因為朋友腦完嘅效果都幾靚……唉……

    好想試cream blush~等我去counter試試先~
    還有cream shadow比mac paint pot快乾,無論扭蓋扭得幾實,樽內嘅product都會好易乾,用嘅時候要要快手同小心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢款 CC Cream 可能要等到 summer 先用到, 我直頭覺得如果 summer 我用都會唔夠保濕.... Cream blush 我覺得上面呢隻色仲靚過春季新出的, 所以買返舊色~ Cream shadow 我會快手用了, thank u~

      刪除
  2. cream blush 已入手~好用~而且有鏡又輕身,方便拎出街用~

    回覆刪除
  3. Isa,
    如果搭大概20小时飞机,化一个好淡的妆,是否会伤害皮肤?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都會的, 因為機上較乾, 化住妝 20 hrs 會好辛苦, 加上會睡覺嘛, 或者考慮落機前先化吧~ 我試過化妝搭 14 hrs 機, 除了乾爆之外, 睡醒了還會出油

      刪除
  4. Isa 請問做磨沙前洗吾洗用cleanser洗左面先?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要的~ 除非你的磨砂膏也有潔面功能, 那就不需之前先用 cleanser~

      刪除
  5. how much is the cream blush?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。