2014年2月8日星期六

The Balm 春季新出化妝品

The Balm 的外型風格, 感覺一向是 "很 benefit" 的. 大家同樣是創辦了 10 年以上的美國品牌, 包裝同樣比較多圖案, 而且產品名稱都較獨特. 


大家見我就算在 HK 未有 the Balm 之前,都極少推介 benefit 的妝品, 是因為曾經用過它的 makeup base 後皮膚過敏, 自此便遠離它的底妝品, 但 lip gloss / 眼影 / 胭脂之類都有用過覺得不錯的~

至於 The Balm, 看了這個 blog 多年的人, 大概也記得我是因為 5 年前在美國用過它的化妝品後, 覺得很喜歡才懇求他們讓我們成為鎖售店的, 然後便一直有使用 The Balm 至今.

今季 The Balm 推出的這 2 款新產品, 我們剛收到 tester 時打開一看, omg! 真的超靚有驚喜!

雖然尚未開售, 但賣相實在太吸引, 忍不住先 post 出來給大家提早預覽! (美國 2 月中旬才推出, 香港約在 2 月底前上架)


"How 'Bout Them Apples" Cheek Cream Palette (胭脂霜): 

是能作 "胭脂霜 + 唇膏兩用" 的產品, 內有 6 款顏色, 滿足到我的花心性格, 而且還可以作唇膏使用, 自己用或 makeup artist 工作用也超正!

而 color 都是大路色, 除可獨立使用一色之外, 自己 mix & match 混合 2-3 色用也可以, 能隨喜好 tailor-made 混合出獨特色彩, 如混合光影霜用, 還可變為具光澤感的胭脂效果~

質地柔滑貼面, 易上色, 保濕度高, 成分更含蘋果萃取物, 具抗氧化功效. (單憑賣相, 有沒有抗氧功能我都不 care 了, 這盒 palette 我要據為己有!)

$290

六隻色售價三百有找, 平時我買一兩盒單色胭脂霜, 都不止這個價喔, 這款 palette 是抵買!


顏色看似頗 sharp, 但其實印開後色澤是淡淡的頗自然, 不難 handle:

試胭脂霜顏色時, 應以手指印上胭脂霜沾取少量 color, 再用拍印方式在手背或臉頰印開. 別用塗抹方式試色喔, 因實際使用時也是以拍印方式上色的, 塗抹的話顏色就會太深了.


胭脂霜之最佳用法: 

在上粉底 / 遮瑕膏後, 以拍印方式在臉頰印開, 然後再掃碎粉 (冬天乾燥日子不掃碎粉都 ok, 只局部掃一點碎粉於眼周定妝便行). 

胭脂霜 vs. 胭脂粉

霜狀質地當然會比粉狀更保濕及貼面, 能掩飾毛孔細紋, 色效也更自然, 比較不易有 "胭脂框".

如為 model / 客人化妝, 我是例必使用胭脂霜的, 完妝後也會薄薄加掃一層具光澤的胭脂粉, 就能 keep 到雙頰整天不脫色, 胭脂亦更有層次感~


另一款新產品 "Cindy-Lou Manizer" (光影粉):

是一款 rose highlighter 光影粉, 屬淡粉透光感感類型, 比普通光影粉更能為肌膚增添 warm radiance, 使膚色看起來更健康更甜美, 也能突出輪廓, 同時可作為眼影粉使用, 為眼蓋打底提亮暗沉色素~

用法:

用於胭脂後, 掃一層 rose highlighter 在 T-zone / 雙頰 / 下巴 / 髮際位置, 能加添光澤度, 令輪廓更立體之餘, 膚色也會沒那麼暗啞, 多了一份健康膚色感覺, 整個妝容看起來亦更年輕, 也算是我的工作秘密武器.

$185


售價點: Makeup Secret
尖沙咀彌敦道 iSquare 對面良士大廈 3C (2311 9682 / Mon-Fri 3-11pm / Sat 11am-9pm)
荃灣城市中心一期 107 店 (5603 3747 / Mon-Sun 12-9pm)



11 則留言:

  1. Hi Isa,你未出呢個post我已經落荃灣鋪訂咗個胭脂霜,因為覺得太抵買,2月6日訂的,咁唔知幾時我先可以收到呢,另外又係the balm嘅眼影上個月返唔到貨,唔知會唔會同到呢個胭脂霜一齊返到呢?謝謝你

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 係喔, 我都覺得呢盒胭脂霜很抵買, 出面買一隻色都要百幾二百, 呢盒 6 隻色只係 $200 幾! 另外 The Balm 所有貨品都會連同這盒胭脂霜一齊同期運到, 等埋月中美國推出後, 所有 The Balm 約在二月尾前會到~ (除非如果咁巧合你訂的物品美國缺貨, 那到時亦能換其他或 refund)

      刪除
  2. 你好 Isa,
    我想請問The Balm 既遮瑕膏有邊4隻色? 同埋你用邊隻色?
    (我知道你應該答左好多次類似既問題...我嘗試搵下有冇人問過...可惜冇..麻煩你要答多次..謝謝)

    另外, 我很欣賞你寫的blog,請繼續寫下去=]

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 謝謝你~ The Balm 的遮瑕有 (由淺至深): light, light/medium, medium, mid-medium, 其實美國仲有更深色的, 但因為太深色 hk 人用唔到, 所以如要更深色就需另外訂了, 我用的顏色是 light/medium (臉), 如遮黑眼圈我是用 medium, 因遮黑眼圈及臉是用不同色的~

      刪除
  3. 你好, 我係荃灣舖買左個 blender cleanser solid, 買果時無貨. 見到架上有個display係未開. sales話呢個唔賣的. 前排收到電話話有貨. 我昨天去攞居然比display果個我. 我見盒上已經好多塵. 我怕擺左好耐. 拎到返屋企唔敢開. 請問可以如何處理? 可否退錢或者比個新的我.

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 先說聲抱歉! 貨架上 tester 的確是不賣的, 等我先向同事瞭解情況, 問問是否真的賣了 tester 給你還是怎樣, 再留言給你, 謝謝~

      刪除
  4. 謝謝你ISA 我留email給你. 你可以在email回覆我. poyuk02244@yahoo.com.hk
    thanks!!!

    回覆刪除
  5. Hi,Isa。。
    點解依家冇左online shop咖?同埋個網址又冇update...
    仲有荃灣店又話12點開,但好幾次12點幾行去都未開。。
    新年有兩日,好似初3初4,行過諗住買野,已經係下午2點打後,但兩次道閘落左,但裡面開左燈。。吾知咩事。。。
    想買你地嘅產品真係好難..一係店冇開,一係冇貨要訂,之前係online shop買,但貨品又吾齊,依家仲冇左個online shop

    回覆刪除
  6. 我有支遮瑕膏係covermark Y1色,同我面色差不多, 但查出來好唔自然,好似有个白眼框咁,我个黑眼圈係紫啡色,幾嚴重ga(facebook頭像), 都遮到8,9成,但又唔想浪費'我應該買nyx隻橙色遮瑕膏溝色? or買隻深一度ge遮瑕膏溝色呢? 苦惱中thx

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。