2014年5月23日星期五

夏天簡易 *恢復肌膚水油平衡* 法寶!

常聽到美容專家說要擁有健康膚質, 皮膚就必需達至 "水油平衡" 狀態, 但到底何謂水油平衡? 水油不平衡又會怎樣? 



肌膚之水油平衡的黃金比例是 75:25 (水:油), 水份固然重要, 但補充油份亦非常緊要!

如肌膚表層缺少油份, 底層皮膚便會輸出更多油份上角質層補充, 導致更容易出油, 形成大家常出現的又乾又油局面! 明明感覺到皮膚是乾的, 也見到有乾紋, 但又會面泛油光..... 

此外油份不足, 乾紋 / 皺紋亦更容易形成, 肌膚自自然然看起來都不會年輕飽滿了. 

大家看到韓妝那種水嫩剔透感, 其實單靠補水是做不了的, 化妝師都需靠具一點油份的打底霜 / 粉底 / 光影霜等幫助, 才能使妝容持續飽滿光澤, 便知道油份的重要性. 肌膚水油平衡的話, 膚質自然都會變得更飽滿, 有天然光澤, 皺紋都更少, 亦不會又乾又油, 回復靚靚中性肌~ 

至於 Oil-free 的護膚品, 其實是較適合 under 25 的年輕肌, 或油性肌使用品, 好 (用 oil-free )~

在前年及上年秋冬, 我也曾於 blog 分享補充油份的方法:

1. 輕量補油: 用 1-2 滴護膚精華油, 混合面霜內塗用
2. 乾性肌補油: 塗面霜前, 直接用 3-4 滴護膚精華油, 於掌心搓勻後按壓臉上

這個方法到了夏天, 晚間我都仍有 keep 住做, 可避免睡覺時冷氣把水份抽乾. 

但畢竟 summer 是非常熱侷, 對某些用不慣精華油的人來說, 硬要用油就相常辛苦吧? 感覺黏黏的....

這時除可改用質地更清爽的精華油之外, 也可試試下圖 Melvita 新出這款 "Organic Plumping Radiance Duo (有機花果水油亮肌液)":

(剛剛被我, 所以有點泡泡)


Melvita 的精華油我一直有用開, 而今次這支 "水油亮肌液" 則是品牌送來試用的. 但管它自購或送贈, 我覺得真的很好用便是! 而且十分有 gimmick 呢~

首先售價不貴已是優點之一, 其次成份內已兼備水 + 油 (有機大馬士革玫瑰花水 + 玫瑰花精華油), 並已調配好成 75:25 水油黃金比例~

屬精華爽膚水一類, 用時只需搖一搖勻, 再噴上臉用手輕拍一下, 就能同時補水兼補油, 更有抗氧化及提升光澤功效, 方便又快捷! 加上質地完全不黏稠, 可補充油份但又絲毫不油膩喔! 就算是油性肌也能用 (其他膚質亦當然 welcome).

So far 用了一星期, 噴出拍上臉時的頭幾秒, 是有一丁點黏稠感, 但這個感覺很快便消失, 幾秒後已變得清爽, 但仍能 feel 到有層保濕膜包住皮膚, 有軟化粗糙肌膚功用, 用後肌膚飽滿度也有提升,  (沒有氣味). 

單是在用法上已覺超級方便! 再說夏天如此熱侷, 用了它後就無需再用其他精華油, 也能爽地補充油份是重點! 

推介~

$280 / 50ml @ Melvita 



23 則留言:

  1. 你好, 請問這個精華油係邊一個STEP用呢? BA話爽膚水後精華前. 但塗那麼多東西在臉上好像太重負擔了.

    Tung

    回覆刪除
    回覆
    1. 這支精華油是在爽膚水後, 精華前用的, 但在夏天我會把它直接取代爽膚水用~

      刪除
  2. Hi hi, Isa,很喜歡看妳的推介 ^^
    想問這個可否當肌底液使用?我現在用L'Occitane的肌底液,冬天用好得,夏天略為厚了點。我屬混合性皮膚。
    另外,我4月27日在荃灣店訂了Organic Surge支face wash,但至今仍未有貨,不知幾時有貨呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這支雖然並非肌底液, 但也可取代肌底液用, 反正我覺得都是同類東東~ 但如用它取代 L'Occitane 肌底液, 那麼它們的厚度則相差不遠, 反而之前介紹過的 Erno Lazlo "Hydraphel Skin Supplement" 護膚水會不錯 ($470 / 200ml 那支), 雖質地好像跟 L'Occitane 無異, 但滲透速度快好多, 用少少已夠, 又滑又乾爽~ 另外抱歉令你久候, Organic Surge 在下星期會運到, 到時候店員會致電通知你了~

      刪除
  3. Hi Isa 請問vidi vici有咩底妝岩18歲混合偏油肌?(吾定要宜個牌子 如有其他牌子更岩我嘅請推介) 我想做到韓妝嘅效果 吾知用宜個韓國牌子岩吾岩我skintype(我怕好多韓國牌子d野都會好潤) 其實用韓國牌子化韓妝宜個諗法岩吾岩? 此外 請問你個人覺得vicivici嘅skincare好吾好用?有咩會岩我用?(一樣如有其他brand更岩我用嘅請推介)最後請問你覺得vidvici嘅唇膏點? 值吾值得買?

    回覆刪除
    回覆
    1. VIDIVICI 的 perfect fitting foundation 會比較薄身, 適合年輕肌用, 唇膏亦十分 long keep 不錯的 (它的 skincare 則偏潤不適合 18 歲用). 另外 Clinque 的細緻毛孔控油粉底 ($270), 對年輕偏油肌會更合適, 是 oil-free 的~ 而韓妝的水嫩感底妝, 其實並不需用韓國牌子化妝品, 粉底夠薄及用上光影霜已能做到~ 而 age 18 偏油肌用的 skincare 應以補水 / 清爽為主, 如 Laneige / Giverny / ettusais / H2O+ 的等等會更適合~

      刪除
  4. Hi Isa 我想問下如果只用遮瑕膏遮黑眼圈而唔用粉底液/bb cream有冇問題?
    因為我黑眼圈好深色,不過夏天又好大汗,用咩係塊面都只會俾我抹走晒,但又想自己睇落精神d,所以就想淨係用遮瑕膏
    另外, 如果去你們學校買你之前介紹既遮瑕膏,有冇同事可以幫我試色? 我平時好少化妝,唔係好識揀

    by E

    回覆刪除
    回覆
    1. 也可以只用遮瑕膏遮黑眼圈, 不用粉底液 / bb cream 的, 但對於太深色的黑眼圈就不適合, 由於深色黑眼圈一般需用遮瑕度高的 concealer 才能遮到, 而遮瑕度高的 concealer 也等於是較厚身, 到下午溶妝時會見到眼底有撻遮瑕膏這樣, 除非你不塗太厚就可避免~ 另外店內是可找店員幫你試色的~

      刪除
  5. hihi Isa, 我有個auntie主婦手好嚴重,乾到爆哂,好敏感,試過好多種hand cream都唔得,連cetaphil,有d防敏牌子都唔得,請問你有無d最溫和ge hand cream推介?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. http://isadoracheng.blogspot.hk/2013/12/blog-post.html 可看看這篇, LCN 的 "Reposan Hand Care" (滋潤防炎護膚膏) 對主婦手 / 乾手都十分 work (是 hand mask), 在 sasa 等有售約 $280. 及用 Melvita 的有機天竺葵堅果油 roll-on 小油 ($150), 取代 hand cream 也 ok, 能高度滋潤雙手~ 另外也有聽過用綠茶茶包內的茶葉來浸手 + 搓手 10 mins 會有效~

      刪除
  6. hihi isa,你地成日都係美國訂野,能否代購洗面機呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 我們是直接跟美國 The Balm / Girlactik 等品牌的總公司取貨, 而非跟美國水貨買家取貨, 所以除了店內有代理的 brand 外, 是未能找人在美國代購其他 product 了~

      刪除
  7. Hi 請問面形較圓方 岩咩眉形?(一字眉岩吾岩?) 天生嘅眉形係米一定最岩自己? 請問用紅色 紫色胭脂有咩技巧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 圓臉型是比較適合上揚微彎的眉形, 一字眉不是不可, 但會令臉型更圓, 感覺較小女孩 (天生眉形亦未必一定最適合自己, 所以很多人會找化妝師修眉)~ 而紅色胭脂 (如指鮮紅), 是很少人會用的, 除非用的是胭脂水, 會比較淡色, 適合膚色白皙的人用, 有白裡透紅的韓妝可愛感; 紫色胭脂則不能單用, 只適合作打底, 用以輕微改善偏黃膚色 (其實也只適合膚色白皙的人用), 隨後也只能配搭粉紅或紅色的胭脂~

      刪除
  8. Hi Isa,除左呢隻牌子嘅精華油之外,仲有冇其他護膚品都係有黃金比例嘅水油成份㗎? 點先知自己皮膚嘅水油係咪啱比例,係咪有啲小儀器可以測到㗎?:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 有 Clarins 的 double serum, 但較適合秋冬用, 比較滋潤~ 另外普通專櫃 / 美容院等, 都是沒有能測試皮膚水油度的儀器 (其實也有, 但就非普通 skincare 專櫃會有), 一般她們的小儀器只能測到水份度, 而油度則只靠化妝師 / 美容師以肉眼及經驗觀察了~

      刪除
  9. 你好呀,我輪廓唔深,想用光影霜或粉,我屬混合肌,請問有咩牌子推介呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 光影霜我用開 Girlactik pearl base 及 VIDIVICI 的, 貪其不會油淋淋, 不會溶掉妝容, 如早前拍的 video 內也有用過: http://isadoracheng.blogspot.hk/2014/05/video.html 而光影粉我用開 The Balm 的: http://isadoracheng.blogspot.hk/2014/03/video-balm.html

      刪除
  10. Isa, hihi:)
    如果上機用BB/CC Cream會不會造成毛孔閉塞或令皮膚更加乾燥? 用mineral water spray (by Avene)有效嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不會造成毛孔閉塞, 但只要有化妝也會皮膚更加乾燥, 而用保濕 spray 其實對保濕並沒有效, 只能 refresh 一下而已~

      刪除
  11. hello Isa, 請問點解我轉用左organic surge嘅blissful daily moisturiser and overnight sensation night cream之後d皮膚好似唔係好穩定同生粒粒嘅?? 係咪敏感呀?ps. 我係屬於中至混合性偏少少油嘅膚質

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 也有機會是因為它的產品以有機精華油提鍊, 對皮膚不太乾的肌膚來說潤了一點, 可先試試減少使用份量, 又或者如仍覺得減少使用份量後生粒粒, 也能盡早回來更換更適合你的其他 skincare~

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。