2014年5月21日星期三

近期 outfit snap~

化妝師 = 黑衣人, エ作需要, 我的衣櫃內大概佔 7 成都是黑色衫! 

由於每次エ作都估不到會否被攝入鏡頭內 / 要不要出鏡, 所以就算只不過在幕後エ作, 都已習慣 keep 住 "黑", 繼續扮專業 ^^

(看吧, 雜誌出版前就不知原來花絮內有被拍到, 都說黑色穩陣...)


平常上班衣著都以黑色為主:

最近經常落大雨, 一雙雨靴少不了!





針織長約 $450 @ Dour Studio (已 closed down)
牛仔布 leggings 約 $80-90 @ Maple
雨靴: RMB 49.9 @ 淘寶 (小熊的遊樂場)


今季很 hit 的 4 分袖寬鬆韓國 tee 款亦非常好襯: 

長度剛好蓋過 hip 位, 加條 leggings 行得!


Izzue 灰色牛仔布 leggings (已購入 2 年)
Bag: Givenchy @ 連卡佛
Top: RMB 135 @ 淘寶 (橘子味韓國-韓國代購)


前天的拍攝エ作, 一早知道不用出鏡, 但仍然以黑色為主:

黑色 leggings 約 $100 @ H&M 
內增高黑色波鞋約 $1000 @ Hush Puppies (前年購入)
黑色大皮袋 $1200 @ Dour Studio (已 closed down)
灰色背心 @ Calvin Klein (美國購入)
黑色背心 @ 尖沙咀利時商場 (已購入 2 年)


於上次介紹過的 Dour Studio, 臨結業前 1 折買到的上衣:

clutch bag 後來沒買了, 改買另一個款....


買了這個能變身成大袋的 leather clutch!

看中了幾個月, 原價 $6000 多, 一直不捨得買, 襯它結業減至千多元敗回去了!

韓國上衣約 $150 (台灣購入)
boyfriend 款破洞牛仔褲 (已購入 3 年, 由小破洞變了大破洞)
銀色皮鞋約 $800 @ pedder red


放假的衣著:

A&F 的棒球款外套, 在美國購入, 穿了 3 年仍覺得它很型格, 食正今季的運動風 trend~ 


那條穿了 3 年的 boyfriend 款破洞牛仔褲, 愈舊愈有味道:

直頭覺得它襯什麼都 ok, 極百搭~

A&F 灰色 hoodie 約 $300 (美國 outlet 購入)
內增高藍色波鞋約 $500 @ Adidas 
荷李活 My Other Bag 購物袋約 $400 (跟朋友在台灣每人買一個, 後來發現 HK 更便宜....)



其他敗家單件:

某日偶爾經過 Lane Crawford, 跟好友一起敗了這雙 Michael Kors 小紅鞋 (黑 / 紅兩色選擇). 以普通買雙 Staccato 等等都要千多元計, 這對 Michael Kors 新貨 $1500 是算抵買, 至少 quality 冇得輸~


$80 的小布袋, 購自銅鑼灣白沙道街邊小販檔, 有大中小 size (要 7pm 左右才開檔):

本打算預早買給妹妹, 等大個少少識行路時用, 但實在太 cutie, 暫時被我佔據玩陣先 ^^


加送落街食飯街坊 look:

看更嬸嬸問我到底食咩食瘦了? 

其實真的沒特別, 只是由生完妹妹後開始一直瘋狂塗用 Clarins 的修身產品, 所有 Clarins 有 firming 效用的都買盡, 每晚出盡力推推推而已~

近來天氣不冷不熱, 日日落雨, 完全沒買衫衝動....... 衫 ^^


13 則留言:

  1. Hi! 我聽左你上次既建議, 買左Clairns既body shaping cream, 晚晚沖完涼就按個肚腩. 想問下你有冇買佢紅色果支超輕盈纖體精華? 係咪會一齊用? Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有買呀~ 我是分開用的, body shaping cream 塗腰腹 / 大腿 / hip 等, 而超輕盈纖體精華就塗手臂 / 小腿~

      刪除
  2. 其實點解化妝師嘅專業要穿黑色呢?唔係好明^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 是為了扮型! hahaha~ just kidding ^^ 這裡曾經分享過, 為什麼化妝師エ作時需穿黑色: http://isadoracheng.blogspot.hk/2009/05/women-in-black.html

      刪除
    2. 明白了,黑色不反光這點真的很重要^^

      刪除
  3. hi,isa. 我冬天時用 肌研 嘅保濕化妝水 就剛剛好,但夏天用就好 o粒..之前由bodyshop嘅海藻洗面奶轉左organic surge 嘅daily care,如果唔搽化妝水,臉頰乾到不得了(我唸我都系人乾..用唔到泡泡洗面?)顴骨位唔知系咪太乾..仲過敏脫皮有少少痛,敷保濕mask都唔系好long last到,請問有咩牌子保濕產品適合我夏天用?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 首先我想瞭解一下, 你平常的護膚程序是潔面 -> 化妝水 -> 保濕或其他精華 -> 面霜, 對嗎? 還是你的意思是平常潔面後只用化妝水, 沒塗其他東東的習慣呢? 可再留言回覆我~

      刪除
  4. hi,isa我係年輕肌既,不時生暗瘡,而夏天時出油仲勁,而家用緊clinque 3step,想問有咩塗面岩我用,要干爽及保濕

    回覆刪除
    回覆
    1. Watson's 有售的 Curel 綠色系列會不錯, 是為暗瘡+油性肌而設的, 洗面泡泡 / 爽膚水 / moisturizing gel 都會合適, 而且售價亦不貴~

      刪除
  5. 我有對差唔多既雨靴,好重架. 買左都無咩點著. 你對呢?

    回覆刪除
  6. 鍾意你對藍色內踭高好靚,$500@puma? 但見到好似adidas?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。