2014年5月27日星期二

LUSH 藍莓新鮮面膜~

LUSH 的面膜一直想試很久! 但每次經過都沒空停留慢慢揀 (今次亦是). 反正家中總儲有一堆面膜, 不愁 mask 敷,  之..... 

 2 星期前買完奶粉, 過附近間 LUSH, 終於忍不住仔, 用 5 分鐘俾完錢出返來, mission accomplished! 願~ 

LUSH 的 fresh face mask 有 10 多, 新鮮膜, 度, 短, 於 1 完, 存.

成, 的 mask 有 3 款,  "藍莓新鮮面膜"~

$130 / 75g @ LUSH 

官網: https://www.lush-hk.com

(每盒 size 細細, 約能敷 3 次)


介紹一下這盒 Blueberry Mask:


蘊含豐富維他命 C, 抗氧化功效比一般生果高 50 倍, 令暗啞肌膚回復紅潤白晢. 配合異極礦粉、海洋海藻及玫瑰香薰精華油等天然成份, 有助替缺水肌膚補充養份、回復光澤, 並有效治療暗瘡、加快發炎肌膚癒合。 

雖說是天然, 但成份內也有合成香料.

我不介意用有香料的 skincare, 只要是天然提鍊的植物香料 (舉例如玫瑰油會有玫瑰味是十分正常, 不一定等於是合成), 不過這盒 mask 是含有合成香料, 反正我用後沒敏感就是~


初打開時看上去十分濕潤:


敷完一次份量後, 餘下的則沒面層般濕潤:


塗上臉時可見到一塊塊 blueberry 果皮, so cute!

藍莓氣味也極為濃郁~


敷後效果:

效果跟平常用開的保濕 cream mask 無異 (如 Clarins / Origins 之類), 雖不屬超保濕, 但感覺也 ok, 皮膚也有變平滑, 光澤度亦有改善~

回購度我只給 6 分, 效果雖可以, 但又未至於興奮的程度; 其次是因容量較小, 一盒大概只能敷 3 次, $130 除開等於每次約 $43, 這個價錢能有更好的選擇吧! 

打算下次再試試它的香蕉 & 杏仁面膜~

至於 LUSH 的其他面霜等等, 很老實說我就沒興趣試了 (body care 則 ok), 始終中女皮膚當然有中女要求, 只有保濕滋潤效果未能滿足我需要, 還是 prefer 更強效的品牌; 再說面霜有生果味等等我都幾抗拒.

(oh.... 而家先見到個嘴未抹乾淨.....)


8 則留言:

  1. isa, 我係油性年輕肌,不時都出暗瘡,而家用緊clinque 3step,想問有咩塗面係岩我用,要既乾爽又保濕

    回覆刪除
    回覆
    1. ettusais 或 Curel 的 skincare 會較適合油性, 兼易出暗瘡之年輕肌~

      刪除
  2. hi. 依家makeup secret仲有冇mizuho daily brush cleanser買?

    回覆刪除
  3. Hi! Isa, 請問乾性皮膚但夏天狂出汗應點handle 底妝和定妝?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用含有微量油份之 foundation (水油相斥原理), 或具防汗效果的 foundation 會較好, 如 IPSA 的 Pure Protect Foundation (MAT), Sofina Primavista Liquid Foundation, Bobbi Brown 的 oil-free foundation compact, Clinque 的 CC Compact 都很持久, 但如果用過紙巾抹汗, 那麼妝也一定會花, 夏天總要定時補一補妝了~

      刪除
  4. Isa,你好!我最近買左sofina個隻控油base,確實feel到T字位係無咁易出油,但臉頰上粉後明顯會現乾紋,係咪呢隻base吾岩我用?Thank you

    回覆刪除
    回覆
    1. 那是因你屬混合肌, 控油 base 可只用在 t-zone, 其他位置應用保濕 base 了~

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。