2014年7月31日星期四

近 2 星期之一堆敗家雜物分享

這 2 星期買的雜物也真的是太濕碎了, 每件都不能單獨出文介紹, 就一次過 share 吧~ 

Etude House 出名便宜, 化妝品 / 護膚品種類又多, 但因太過 cutie 不太適合我 (反正就是主攻學生市場), quality 亦一般, 所以一向少幫襯, 今次都只是買幾件試試. 

Etude House 的 brow mascara ($60):

是真心覺得差...... 有種漿住漿住的重身感覺, 而且變乾的速度很慢, 也非十分上色, 會卡住 "一達達"..... $60 雖然便宜, 但差不多價位的 Maybelline / Fasio / KATE 都比它好用多倍!


它家的眼線筆便宜是便宜 ($28), 但防溶度就.......



Lip gloss 倒是 ok 的 ($58)~


在上海 Sephora 買到的 "Decorative" 假睫毛膠水, 約 RMB 80 = HKD 成百蚊, 其實都幾貴! 不過貼力的確强效, 而且是非常瘾形的透明膠水, 十分好用 ^^

另外在上海街頭一家專售台灣及日本妝品的小店內, 買了這 pack 日本出產的雙眼皮膠紙:

質感如紙皮的雙眼皮膠紙, 在 sasa 及 log-on 都有, 只是 size 比較大張, 要自行剪裁較花時, 就看中這款的 size 比較細小才買. 


但試用 1 次後已經想掉! 

會不會太厚身, 太現形了?! 成條膠紙反出來之餘, eyeshadow 又完全上不到色, 再說 RMB 89 都頗貴.....


Log-on 買到的日本 "MEZAIK" 雙面式雙眼皮膠紙:

這品牌的雙眼皮 "膠條" 是很出名的, 在未有 "網紋貼" 前我都 ok 愛用它, 不少工作過的日本 model 手袋內亦必備 (但缺點都是要剪), 我則認為不算太好用, 但它都有不少 fans. 最近見它新出了 "加闊版", 就買來 try try. ($80 @ log-on) 

but but but...... 試用後認為絕對可以即掉! 不用多作解釋, 看圖就 get 到, 真的太厚了! original 那款比較好......


剪好後仍是覺得麻麻, 好穿崩.....

還是最愛自己店內有售那種臺灣網紋貼, 雖要自行剪裁, 但暫時為止是最瘾形最薄了, 尚未找到比它更好的.


我最愛的 color con "FreshLook" (#Hazel Brown 自然啡色 / 每天即棄型):

雖然我不會每天都用, 但買完又買已用多年, 仍然覺得它最 natural, 鏡片弧度也很 fit 我眼球, 這幾年就只會使用它~ 

但用了多年才知道, 原來眼鏡舖哥哥說這款並非 "大眼仔", 是 color con 至真, 沒有放大眼珠功效, 只能改變眼珠顏色. oh..... 怪不知我覺得它最自然了, 戴上後不會似外星人!


我平常沒有用眼藥水習慣, 但如當日有配戴 color con 的話,  那眼藥水是必會隨身攜帶:

眼藥水試過多款, 可惜沒一款覺得滿意, 不夠潤喔! 要經常 're-滴又 re-滴", 麻煩死....

而這款日本眼藥水, 朋友說是必買, 同樣是在上海街頭那家妝品小店內找到, 約 HKD 150, 真比 hk 買的好! 如有機會去日本記得買~


這款日本 "KOJI" 眼妝修正綿棒, 一邊是內含卸妝液之棉棒 (另一邊則為普通棉棒):

能卸掉 waterproof 眼妝品, 潔淨度高而不會油淋淋, 化妝師用來轉妝 / 修改小瑕疵一流!

在 log-on 買要二十多元, 但 sasa 只售 $9.9!!


這支臺灣 "寶島阿里山夠薑" 滾珠精油 $78 (我叫它做"神油")!

能舒筋活血 / 消炎鎮痛 / 散熱發汗等 (令我想起 "安美露"), 是居家必備, 臺灣著名 blogger 陳佩佩 (喊住化分手妝那位) 早陣子發高燒久久不退時, 都是用它來按摩腳底, 很快就退燒了這樣.


老老實實, 除非我膊頭痛到顛, 否則真的少用這類產品, 成陣萬金油味嘛....

收埋 3-4 日後, 有一晚仔仔突然發燒, 連燒幾日睇完醫生都退不到, 燒吓又停吓, 晚晚瞓到半夜就扎醒. 終於一晚半夜燒至 39 度, 已用盡方法務求退燒, 就忍不住用了這支 "神油" 替他碌腳板底講都唔信, 朝早真係退燒好返! (即刻將佢由不見天日的櫃底, 轉放入藥箱供奉!)


在上海買雜誌送的硬盒 clutch, 我覺得頗為有趣!

雜誌也不過是 RMB 20, 竞有 clutch 送都幾著數! 不過老公說看起來很廉價, 不喜歡這個小袋.... 我倒沒所謂, 間中玩玩拿出街無妨~


11 則留言:

  1. Hello Isa,

    唔知你有冇听过或者用过Michael Todd 系列的护肤品?他的其中之一的皇牌系Knu Anti Aging Lift, 还有其中特别得到推荐的系Avacado Mango Mask。有想试的念头,在未决定前想征求更多的意见。

    谢谢。

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 抱歉 Michael Todd 我未用過喔, 所以今次未能提供意見給你了 ^^

      刪除
  2. 你好,想請問有關MediLASE 激光永久脱毛...
    請問脫全面價錢是多少呢??是不是經你介紹才有優惠價??
    另外.脫面後皮膚會不會很乾??
    謝謝啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 折後約是一萬二千幾 (for your reference, dermes 約萬八九), 約的時候你可以找店經理 Peony (銅鑼灣店), 說是 Isa 介紹的都會有 7 折~ 另外脱面毛後皮膚會很乾, 尤其是剛脫後的幾天, 必需要日日敷 mask~

      刪除
  3. 你好,我想問下之前你講過既韓妝用粉底液溝埋遮瑕膏,如果我用遮瑕液溝得唔得呢?我又應唔應該用深一色既遮瑕液溝?因為我黑眼圈真係好嚴重,又大又深灰啡色!(哭)用手指上會唔會冇咁好呢?因為實在唔太想買條粉底液掃………謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 用粉底液溝遮瑕液都是 ok 的, 但效果不會太明顯, 因為遮瑕液本身質地都比較薄, 只好似厚身丁點的粉底液而已 (用深一色遮瑕液溝會比較好)~ 而用手指上不是不可以, 但會比較厚身易出眼纹 (份量要薄), 及淚溝位就一定用手指遮唔到, 不過勝在夠方便~

      刪除
  4. Hi Isa,
    平時睇你化妝video都係用手指上eyeshadow, 但我唔係幾識上, 可唔可以示範下用掃上 T.T 唔該你~~

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 有呀~ 以前有拍過好多 video 都是用眼影掃上 eyeshadow 的, 下次再拍化妝片時再 encore, 到時睇睇~

      刪除
  5. hi, Isa
    想問下圓頭乾粉掃除左用來上粉餅外,仲可以點用?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 也可以用來掃碎粉, 遮瑕度會提高~ (但這款主要都是底妝掃, 胭脂嗰 d 就掃唔到了)

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。