2014年8月1日星期五

GLYCEL "不用沖洗的煥膚面膜" + "用到你上瘾美容機"

話說近期做緊 laser 脱面毛, 本身皮膚已經乾, 每次做完 laser 後更是乾上加乾, 敷少一日 mask 都會甩皮, 痕癢及泛紅, 被迫要每日勤力敷!

要日日不停敷, 再加上我習慣鐘意厚敷, mask 的消耗量必定驚人, 次次都勁快用完, 經常要四出搜刮一些 "絕世好 mask"! 而好用的 mask 雖則都試過不少, 但人總是貪新鮮, 想試試其他未用過的, 也希望試試特別有 gimmick 的, 於是今次就先揀 GLYCEL 試了. 

下圖 "Hydro Firm Aqua Therapy Pack" (燕窩水盈煥膚面膜), 是 GLYCEL 的皇牌 mask:

產品資料: 以燕窩中的表皮生長因子 EGF, 三大高效保濕元素, 及多種效護膚成分研製, 強化細胞更生能力, 促進膠原重組再生能力, 並能於肌膚上形成天然保護膜, 鎖緊水分. 滋潤肌膚, 改善幼紋皺紋功效, 持久使用肌膚更剔透幼滑.

用法有別於一般面膜, 這款是只需拍上 toner 後薄敷, 吸收後並不用清洗, 就可直接搽晚霜 ZZZzzzz, 夠方便了吧! 如此一來就可每天敷 mask 不費時, 敷了都沒人知了喔! 呵呵 ^^

做完 laser 後皮膚變得超敏感及乾燥, 而這款 mask 是針對乾性、缺水、鬆弛及成熟肌而設, 所以也特別適合我用, 算是中女產品喔.

$890 /50g @ GLYCEL 專門店 

售價雖不算便宜, 但能帶給你的效果, 卻並非普通二三百元 mask 能及得上, 所以是一分錢一分貨.


用後感:


由於不似一般 mask 般要清洗, 不需厚敷兼用後可直接搽晚霜,  感覺其實就好似搽了厚身丁點的 serum 而已, 比較滋潤. 

這陣子做完 laser 後鼻頭乾至甩皮, 一般 serum 經已滿足不到我, 呢頭搽完嗰頭索晒, 搽幾厚都没用. 反而這星期用了這盒晚晚敷, ok 喎! 始終是 mask 比較保濕吧, 鼻頭不再甩皮, 滋養度高, 皮膚亦有光澤, good~

方便是 key point! 也肯定比 sleeping mask 更保濕~


再介紹埋 "Enhance™ Eye Mask Gel" (高效緊緻修護眼膜), 同為 GLYCEL 皇牌產品, 這款我非常推介!

產品資料: 透過瑞士高科技專利 TCSL™多元脂質合成技術, 配合品牌獨特的 GSL™細胞活化更新元素配方, 有助刺激肌膚底層細胞運作, 為眼部肌膚進行更新修復, 緊緻平滑, 回復緊緻彈性, 促進眼部血液循環, 水潤飽滿等效用, 同時能預防及改善黑眼圈, 眼袋及眼紋等問題.

用法: 敷上眼周約 10-15 mins 後清洗


$670 / 30g

何解愛上它?

其實如作 eye mask 敷的話, 我覺得保濕度 / 飽滿感 / 改善黑眼圈功效是有的, 但又未至於覺得神奇. 怎說好呢, 始終對經已形成的眼紋 / 黑眼圈, 外用產品改善一般都不會太快, 要見效必需用上一段長時間, 有心用就一定要密密敷, 真的不能懶, 而我暫時也只是敷過十次八次. 再說我眼底除有眼紋, 也有手術後傷口, 要撫平那些痕跡真的是難上加難! 

那愛它的原因在那裡??

我深知自己眼底有太多缺憾, 不能使用 eye mask 一陣子就能解決, 而且眼周範圍太細, 想看清楚一點改善都要用放大鏡, 但我又很想知道它的神奇之處在那裡很想 find out 它為何是皇牌, 為什麼這麼多人買?

於是把心一橫, 用它來敷臉試試!! (範圍大一點看得更清楚嘛)


有圖有真相, 不經修圖:

敷臉效果激讚! 激讚! 激讚! 

又保濕又白又滑, 仲有減淡色素, 均勻膚色, 減紋及毛孔效果 all-in-one!! 鼻翼泛紅 / 痘印 / 雀斑 / 偏黄 / 黑眼圈問題等等全都有改善, 看上去膚色真的均勻!

那麼如敷在眼周, 功效是可以肯定了吧! 只是要加點恒心~


GLYCEL 還有什麼值得試?

一定是這部 "42°C 光動能去紋緊膚儀"

單買 $2888 / 有 set 裝, 連 "燕窩緊緻修護乳霜" 及 "燕窩極緻賦活精" full size 是 $3388 (原價 $5348), 即多付 $500 能有多兩件 2 千幾蚊 product, 應該冇人會覺得唔抵?

簡單說就是有緊緻 V 面, 去紋去浮腫, 增生膠原, 光滑潤澤, 抗老用途, 連眼周都用得, size 極迷你輕身, 就似滑鼠一樣! 但下星期先拍個 video 示範用法 + 詳細介紹, 圖片實在太難演釋了. 


二千幾是不便宜 (或可說以美容機來計已算便宜), 但我能說這部買了一定不後悔, 一定會愛死! 我現在是每晚機不離手, 床頭寶貝~


連上星期去上海都帶埋佢去~

我跟上海同房的化妝師好友 Mandy 說這部機必買, 功效奇快, 用 1 次已有效 bla bla bla, 遊說她試試看. 起初她還半信半疑, 覺得我讚得太誇張了吧? 又覺得有點貴..... 結果試完一次後, 就連續幾晚爭住搶去用! 

成功荼毒她敗家! (奸笑)

這部真的是用 1 次就會愛上兼上瘾! 功效就是這麼美好, 最近都在不停叫身邊朋友買, 用到你上瘾嗰吓夠絕~


15 則留言:

  1. hi isa,

    我顴骨有一躂斑,一個月前做IPL ,已經淡了很多但還看得到。之後 再去美容院followup, 美容師不肯再幫我做,因為她說躂斑黒色素到了真皮層。我可以點做(eg .laser)?用了concealer 都沒用, 因為位於姻脂位度, 一掃姻脂 concealer 就掃走。
    thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 色斑有分雀斑 / 觀痣斑 / 太陽斑 / 或荷爾蒙斑等等, 首先要知道自己斑屬那種, 正常美容師 / 醫生是會告訴你的, 而 IPL 是只能减淡淺層斑 (如一點點的雀斑), 不能减淡深層斑, 仲反而會令深層斑加深, 正常做 laser 先最 work, 不過其實深層斑也只能減淡而不能根治~

      刪除
  2. Hi isa,

    As read from your previous post, you have also recommended a similar machine (i.e. Yaman). Could you please suggest which one is better in performance? Thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ YA-MAN 有導出 + 導入 + 緊緻 + 冰感功能, 全以 RF 射頻貫通, 各方便表現比較平均, 但未算用完即時見效, 要長期用先慢慢見效, 如我的 case, 用了 1 個月後變 V 面了自己都不發覺, 要人問我點解瘦咗先知, 但勝在功能夠多, 一部攪掂. 而 Glycel 呢部則以 42°C 熱能 + 微電流 + 640 波長紅光貫通, 主要只是緊緻去紋同嫩膚, 冇導出功能, 但減紋及 up lift 效果即時可見, 亦比 Ya-Man 輕身好多~ 視乎你想要一部多功能但見效較慢的, 還是想要少一點功能但見效快的機了, 如果想主攻瘦面嫩膚, 咁 Glycel 會更明顯~

      刪除
    2. That mean Glycel also has the effect of 導入 + 緊緻 and in a much shorter time span. I am more concern on the part of V 面 + 嫩膚up lift. In this case, shall I buy Glycel instead of Yaman? In addition, is it necessary to use "燕窩緊緻修護乳霜" 及 "燕窩極緻賦活精 together for the Glycel machine? Thank you.

      刪除
    3. 如果只著重 V 面 + 嫩膚 + up lift, 咁 Glycel 見效會更快~ 而這部機是不一定要配合它的 product 用的 (只係 promotion period 加 $500 有多 2 件 product 比較抵), 用什麼品牌 product 也 ok, 但當然用有 firming 效果的面霜更好~

      刪除
  3. HI ISA,

    請問上濕粉, 用震動粉機上定用掃上效果會好D?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 用震動粉機上, 會最貼面及薄透, 如用濕粉掃上, 則遮瑕度較高及持久, 視乎你想要邊一種效果多 d 了~

      刪除
  4. 里部機同nuskin spa機邊部好d?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁 nu skin 會勁 d, 同埋可以做埋 body (但頗重手, 及要配合 nu skin product 用, 價錢亦相差較遠, nu skin 貴 double 有多 (glycel 呢部不需一定配合其 product 用)~

      刪除
  5. Hi Isa 我想遮黑眼圈 有冇高遮暇度又持久嘅遮暇膏推介?cle de paul 可以嗎? 定係你有更好嘅推介? 如果我想又遮黑眼圈 又遮暗瘡印 買個陣係米要買深一度

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ cle de peau 及 covermark 都是不錯的, 也算是最好的了, 持久也高遮瑕度 (雖則不便宜)~ 而想遮黑眼圈及暗瘡印, 應同時兼備比膚色深一度的 concealer, 及自己膚色的 concealer~

      刪除
  6. Hi Isa, 我都想試Glycel好耐,但一路心大心細,因價錢唔平,你覺得佢隻Hydra Firm Mask定Suisse Programme Renewing Cream Mask好用同見效?身邊好多朋友都想試用一些醫學品牌的護膚品,例如Bicelle, 甚至一些未聽過的牌子,你有冇用過一些好用又有效的醫學品牌的護膚品,例如mask, serum, peeling...等等,請分享,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我認為 Glycel Hydra Firm Mask 及 Suisse Programme Renewing Cream Mask 感覺及效果都是差不多的, 不差太遠~ 而醫學品牌護膚品如 Bicelle 之類的, 以前在舊 yahoo blog 內介紹過不少, 總括而言我認為見效不是太快, 大多只有保濕度, 可能因為是醫學品牌比較温和及防敏的關係吧, 如要見效快我就不會揀, 但如皮膚過敏者就可考慮~

      刪除
  7. 咁請問glycel依部嘢同Oregon Scientific的家用修型緊緻煥膚儀DermaLift Pro 邊部緊緻v面效果好啲?因我見價錢差不多,而果部又可做埋身

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。