2014年7月20日星期日

Video 示範: Soak Off 波點 Gel 甲 D.I

D.I.Y 波點 soak off gel 甲, 其實易整到不得了~

用 less than 一齣戲或劇集的時間已攪掂, 不用 book 指甲店, 在家 anytime 可整, 荷包也更省!

睇片~~

(我這星期都不在 hk 喔, 隨 SK-II 到上海拜訪湯唯去了, 順道探探朋友. 回來再見~)



有關 soak off 指甲用品店, 在 2 年前已 share 過, 舊文重温:
http://prochats.she.com/isadoracheng/2013/02/12/d-i-y-soak-off-gel-甲示範/

我的 gel 甲 primer / base coat / top coat 也是在這家店買的, 是自己上網 search 到的, 雖未必最平, 但我也懶得四處走, 方便就 ok~ 

不過覺得我 video 內所用的 base coat / top coat 牌子, 會令指甲變黃, 都是用 OPI / CND 會比較好~

至於用洗甲水之卸甲示範:
http://prochats.she.com/isadoracheng/2013/02/13/d-i-y-soak-off-gel-甲之-卸甲示範/

另外近這 1 年也到過淘寶店買 gel 甲用品:

Video 內用的 gel 甲 color 就是這款 Zero NaNa 的, 顏色靚, 持久度約 3 星期~ 

淘寶買的信得過嗎?

我覺得 base coat / top coat 還是用回大牌子有保証, 如 OPI / CND 等等. 不過 color gel 我則沒所謂, 這家店內亦有很多美甲工具出售, 指甲貼款式極多超靚~

連結: 指甲油美甲进入店铺
http://zeronana.taobao.com/?spm=2013.1.1000126.d21.XxjfUP




14 則留言:

  1. 我覺得比較難洗甲,會唔會係我支洗甲唔好呢?我支洗甲都係taopao買的,有冇些好牌子介紹呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得唔係你支洗甲水唔好呀, 因為我用過幾款 (平的/貴的) 都係好難卸, 如果你是指卸 gel 甲的話~ 如你是指卸普通甲油, 那我用開一款叫 ZOYA 的不錯~

      刪除
    2. 我是拆gel甲的,即係用打磨器會好o的?係邊可以買到?大約幾錢?
      另外,你所介紹top coat 等係邊可以買到呢?

      刪除
  2. Isa,我想問點解我在7月份新買嘅大碎粉掃(松鼠毛)有不停甩毛嘅情況出現?我只用了一兩次就不停甩毛了,我買其他嘅掃同以往用開嘅掃都無呢個情況出現,毛氈淨係得呢枝有,咁點好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你所指的是我用開那支松鼠毛掃 (大約是五百多元那支), 由於松鼠毛本身較軟, 冇羊毛掃般堅挺, 初用時我那支也會有這種甩少少毛的情況, 洗過之後就冇再甩了~ 如洗過 1-2 次之後仍有這種情況, 也歡迎你憑單於取貨後的 30 天內更換新的 (如收據已掉, 也能用訂貨時的電話號碼查到)~

      刪除
  3. Hi Isa,
    請問混合性偏油皮膚用邊隻LIQUID FOUNDATION 比較控油?

    THANKS!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好可cover 毛孔 :)

      刪除
    2. Bobbi Brown 新出的粉底棒, 或 IPSA 的 Pure Protect Foundation (MAT) 粉底液, Estee Lauder 的 double wear stay-in-place 粉底液, KATE powerless for cover 粉底液都不錯, 但由於控油度好的 foundation 一般較乾不會遮到太多毛孔, 建議塗 foundation 前自行加塗遮毛孔 base 更好, 如 Shu Uemura / YSL 也有~

      刪除
  4. Isa, 我由5月開始send 左好多個email去你公司email, 想訂購一D產品, 但到而家都一直無回覆, summer sale 係咪唔可以網上訂購? 點解一直無人回覆? makeup.secret@yahoo.com.hk email是否正確??

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 抱歉 makeup.secret@yahoo.com.hk 這個 email 經已停用約半年了, 而新的 email 在網站內有: http://www.makeupsecret.com.hk/contact.html (如零售的話 email 是 sales@makeupsecret.com.hk 謝謝~)

      刪除
  5. hi isa 我想問下有冇染唇毛膏推介 想染淺d冇咁咁覺眼 thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用過最好的是 Sally Hansen, 在美國託人買的, hk 唔係四圍有, 不過上 yahoo 拍賣 / 淘寶得會有 seller 代購, 約幾十元~

      刪除
  6. HI ISA, 前排你做緊品牌解構,解得好清楚,Armani & NARS 會有份嗎? 好想知多D! THX!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想繼續介紹其他 brand 呀, 不過今期工作又開始忙了, 加上要約到各品牌公關才能入舖拍片, 所以你等等我, 過完暑假應該會空閑少少~

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。