2015年1月21日星期三

Popcorn by Private i Salon 有機染髮

久不久在 facebook 上, 也會有人問我頭髮是在那裡剪 / 那裡染....

其實我這 3 年間也是在黃埔 Popcorn by Private i Salon 剪的, 而且一家大細都是找同一位 hair stylist 剪, 初時去是因貪近屋企, 後來剪開又見幾好, 到現在就算搬了屋都依舊回去剪~

而一直幫襯開的 Popcorn by Private i Salon, 最近就新出了 "有機染髮" 系列!

初時一聽到 "有機染髮", 第一個疑問是 "既是有機不損頭髮, 是否指孕婦都可染?" (確實有不少貪靚的孕媽媽嘛), 第二個疑問是 "顏色持久度會否不及普通染髮技術呢?", 未試過真係唔知.....

藉著這款來自澳洲的 KEVIN.MURPHY 最新 COLOR.ME 有機染髮系列 first launch, 我的髮型師 x 平常 out job 髮型拍檔 Adam, 就給我免費試染了一次~ 


這款 "COLOR.ME 有機染髮" 成份以蜜糖 / 乳木果 / 石榴等天然成分提煉而成, 具微細色素 + 延遲氧化 + 分子組合功能, 確保每個分子於氧化過程都得到配對, 令顏色更易滲入髮絲, 染髮效果更細緻均勻.

而且成份並不含阿摩尼亞 / 苯甲酸酯 / 對苯二胺等會影響皮膚和頭皮的化學物質, 大大減低致敏傷害, 不傷髮質~

約 75 款顏色選擇, 超多!


我一向鐘情於啡紅髮色, 已 keep 住染這類 color 3 年了~

自覺啡紅髮色較能凸顯我的 skin tone, 膚色看起來更紅潤健康, 也很有 character, 而且不似啡金色般, 會令髮絲看上來較乾旱枯燥.

今次也仍然揀啡紅色染~ 

(color #6.6)


染髮前:

我當然有去過 salon 染髮無數次, 但當太忙抽不出時間時, 都會選擇買盒染髮霜自己在家染的,最近 3 次都是 D.I.Y 自染. 

而 D.I.Y 自染 vs. 去 salon 染的最大分別, 莫過於自染顏色會不夠均勻, 上色度及持久度也較遜色吧? 而且染啡紅真的超快甩色, 每次洗頭都成缸 "紅水", 毛巾都會染紅! (來個 hi-5)

之前自染的 "啡紅" 一早變成 "啡", bye bye 紅色....


染髮過程比想像中快, 約 1 小時攪掂!

也沒難聞氣味, 反而有花香味~


染後 3 星期 (攝於上星期 SK-II event):

在 in door 燈光下, 都見髮色仍然 keep 到!

雖然初初洗頭時都會有點脫色 (染紅髮很常見), 但情況沒普通染髮霜那麼嚴重, 屬很輕微的掉色, 洗頭時也只有少許紅泡泡.

染髮當日也順手剪了 "齊陰", 整個人感覺變年輕了! 沒吹頭的日子又能戴個 "頭 cool" 變 all back, 相當 flexible~


染後 4 星期 (攝於今天糖妹廣告 out job):

在日光下髮色顯得更紅, I like! ^^

以色效持久度計, 我認為這款 COLOR.ME 有機染髮是更 long keep 的, 也有光澤感~

至於孕婦又能否染 COLOR.ME? Technician 說雖然成份較天然, 但始終都是染髮劑, 除非是離開髮根染吧, 否則也不建議孕婦染髮.

而有機染髮的服務收費, 其實不比普通染髮貴很多, 約 $600 幾. (*補充: 長髮會加 $200*)

Popcorn by Private i Salon @ 黃埔吉之島
(我去開黃埔分店 2364 2299 / 髮型師 Adam)


在 KEVIN.MURPHY "COLOR.ME" 發佈會上, 也有我們的常客歌手龔柯允擔任示範嘉賓:

妝是我們化的, 頭髮當然是在 Popcorn by Private i Salon 整的喇 ^^


Karen 的紫色頭標記好易認, 髮色也 keep 得很持久!


另一示範 model 髮色跟我的很相似!


看吧看吧~ 都說啡紅色看起來很有個性 + 女人味~


栗子色看上去既有型又冷艷, 也很適合冬天染~



16 則留言:

  1. Hi isa, 請問laura mercier有咩底妝產品推介呀? 而且想問下有邊隻品牌嘅bb/cc cream and foundation較清爽貼薄呢? Thank you:)

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 在另一篇內回覆了你的問題, 怕你睇唔到, copy 一次給你先~ 自覺 laura mercier 最好用的是 Mineral Finishing Powder 碎粉, 其他如 base / tinted moisturizer / 遮瑕膏等, 以前覺得 ok, 但而家已經有好多比它好了~ 而 bb / cc cream 較清爽貼薄的有 banila co., foundation 如果平平地 KATE 的 powderless 粉底液都 ok, 另外 Shiseido 的 UV Protection Stick Foundation SPF36 雖是粉條, 但 super 清爽貼薄! (約 $200 幾)

      刪除
  2. Hi,Isa請問Tarte 遮瑕膏好用嗎?是否遮眼底幾出色?知香港可以買到嗎?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. Tarte 我只用過它的舊款遮瑕膏,ok 但又不及 the balm, 但新的就不清楚了, 都係前年去美國的時候試的,hk 好似不見有,但應該會有不少水貨 seller 代購,可試試 search yahoo 拍賣之類~

      刪除
  3. hi Isa 想問應該點㨂粉底顏色, 㨂合膚色嘅定係深或淺一度呢? 同埋, 點解有時粉底會變灰嘅, 有冇辦法解決ga?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 可看看我早前拍的這個有關揀粉底顏色分享 video: http://isadoracheng.blogspot.hk/2014/10/video.html 如果唔明也可以問我呀~ 另外有時到了下午粉底會變灰, 有 2 個原因 1. 面部出油使粉底出現氧化 (可在塗粉底前用控油 base) 2. 可能粉底本身抗氧化度較弱 (這點則沒方法解決). 不過如果已經變灰了, 也就只能卸走大部份底妝再化過了

      刪除
  4. hi Isa,前幾日我脫面毛,用括括走啲脫毛膏嘅時候可能括傷左皮膚,過水後塊面紅哂同刺痛,即時用左蘆薈GEL厚敷,過左個令鐘就冇事啦。點知今日上粉時先發現局部地方有甩皮,卡粉卡到一撻撻,塊面出哂紋咁,唔化妝時唔覺甩皮但摸落去十分明顯,請問點樣可以快啲好返?化妝時有咩要注意?btw 我身處外國,依家係夏天。 唔該哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除了可繼續用蘆薈 gel 敷面,也可試試用 2-3 滴玫瑰精華油 ,取代用開的精華護理皮膚,有修復皮膚+滋潤效用,與不習慣用精華油,也能用 1-2 滴精華油 mix入面霜使用~

      刪除
  5. 請問你用的Clinique "Anti-blemish"是甚麼色號?

    回覆刪除
  6. Isa 想問下有咩cream compact 推介啊?因為我用nars 好易溶啊,而bobbi brown 就乾得濟。thanks:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用開 the balm cream compact 幾年, 一直都覺得OK,另外也可試試 Clinique 的都不錯~ 兩款都不會太油膩太易溶,或太乾,又有好好遮瑕度~

      刪除
  7. Hello Isa, 我將做laser去斑,可否分享妳的護理心得?有甚麼products有效保濕同修復皮膚呢?Thx!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前做完 laser 脫毛, 每做完一次皮膚都會好乾, 敷少一日 mask 都會甩皮 / 敏感,所以要緊記做完 laser 後要勤カ每天敷 mask, paper mask / cream mask / gel mask 也 ok, 而 skincare 就不可用太厚杰的, 侷住皮膚會好易出粒粒, skincare 其實可用回自己平常用開那些, 但可考慮用 2-3 滴玫瑰精華油 ,取代用開的精華護理皮膚,有修復皮膚+滋潤效用,與不習慣用精華油,也能用 1-2 滴精華油 mix入面霜使用 (因做完 laser 後面霜不可塗太厚, 但太薄又不夠潤, 所以可 mix 精華油)~

      刪除
  8. Hihi 請問雙眼皮窄 接近內雙適吾適合用假睫毛? 有咩推介? 另外 請問電睫毛器邊部好用? 係邊度買到?

    回覆刪除
    回覆
    1. 適合~ 用台灣千緹 / 日本 Love Eye Magic 那類都 ok (全部 sasa 有售), 另外電睫毛器我覺得 Panasonic 的那 2 部最好 ($98 那部都已 ok), 款式及售賣點這裡有: http://www.panasonic.hk/chinese/products/beauty-grooming/facial-body-care.aspx

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。