2015年1月23日星期五

韓國 "Vieco" 有機護膚油 & 精華素

我是護膚油 (face oil) 粉絲, 這點大家從我的 blog 文都略知一二 ^^

過往也提及過 face oil 的種種優點, 認為它在滋潤肌膚 / 抗皺減紋 / 提升光澤度上, 效果的確比普通精華素更好, 很萬能! 尤其對乾到出油 / 甩皮 / 上妝不貼粉的人來說, 簡直是神品! 在晚間修護程序用過護膚油, 翌日皮膚除有光澤感, 更平滑之外, 也會大大改善乾到出油的問題~

不過護膚油的真正好處, 其實又豈止咁少?

很多人以為 face oil 只能滋潤抗皺, 只適合乾性肌 / 中女級皮膚. 實情它是所有膚質都能用的, 可促進細胞更新, 增強皮膚防禦力及加速傷口癒合, 改善油脂分泌失調, 抗敏, 抗老及回復彈性, 功效更勝普通精華素, 尤其是年過 age 30, 用護膚油 vs. 普通精華素的分別特別明顯!

雖然 face oil 好處不少, 但都要揀適合自己 / 真正有效的去用. 如上次介紹 Sisley 護膚油時亦提及過, 護膚油有分大 / 小份子, 滲透度才是關鍵. 此外, 揀不含香料的 face oil, 及拒絕使用礦物油 (mineral oil) 亦為上策, block 毛孔呀! 

至於我的護膚油心水推介, 就有 Biotherm Blue Therapy Serum-In-Oil ($610 / 30ml), Kiehl's Midnight Recovery Concentrate ($430 / 30ml), 及下圖的 Vieco Organic Argan Oil, 同屬快滲透不厚身之質地. 

韓國 "Vieco" 有機天然護膚油:

"Vieco" 大家對它可能較陌生, 在 hk 暫時只有我們有售, 是老公朋友代理的, 初時只不過給我試用, 用後發現很不錯很適合我的中女膚質加上又是 organic 售價亦便宜就託代理替我訂貨了~ 


$235 / 30ml @ makeup secret

銷售點 :
專業化妝課程 ● 化妝服務 ● 化妝品零售          
查詢電話: 2311 9682 

歡迎親臨店舖購買、或 click 入 Facebook 專頁 透過 Inbox 訂購 (順豐速遞, 運費自付): https://www.facebook.com/makeupsecret.hk/


品牌取名為 "Vieco", 是指 "raw" 的意思, 意指用最原始的天然材料提鍊而成.

全系列所有 skincare 獲 10 款國際有機認証, 非常天然, 不含香料, 連聞上去都聞到植物味, 就似是即摘即用的清新氣息~


而它的 skincare 都是透過初榨冷壓的天然植物作為基底, 絕不使用人工精製油 / 快速吸收的化學添加物 / 防腐劑等. 天然豐富營養礦物質、維他命抗氧化成份, 同時保留天然植物所具的氣及顏色. 

所以每瓶 skincare 顏色及香氣都可能有輕微分別, 真正天然沒添加的 skincare 都應該如此, 不可能每瓶一樣, 這樣才合情合理.



韓國 "Vieco" 有機護膚油:

有分堅果油 (Argan Oil) / 玫瑰油 (Rose Hip Oil) 2 款, 自己認為堅果油對抗老功效較好, 所以對堅果油情有獨鐘. 而玫瑰油則對促進細胞更新, 增強皮膚防禦力, 及加速傷口癒合方面更好.

這瓶 Vieco 堅果油的質地也算屬小份子, 較薄身稀身那種, 但就沒 Sisley Face Oil 那樣稀身. 我用 Sisley / Biotherm / Kiehl's / Melvita / Clarins 的護膚油比對過, 的確 Sisley 是最快滲透也最清爽, 但 1 支 Sisley 價錢 = 6 支半 Vieco, 好難相比!

在質地上的排序是 (由稀身至厚身 / 清爽至滋潤 / 滲透速度快至慢):

Sisley --> Kiehl's / Biotherm / Vieco (這 3 款是差不多) --> Clarins --> Melvita 


而在提升肌膚光澤度上, 以 Kiehl's / Biotherm / Vieco 最強!

所說的是指光澤感, 而非 "油淋淋" 感覺喔, 別混淆. 望落去要有光澤, 而摸上手是清爽的, 才是真正想要之 natural 光透感~

皮膚有光澤感的好處, 視覺上會更有彈性, 年輕又飽滿, 連化妝都不用加什麼珠光 base / 光影粉, 輪廓自自然然會變得立體! 五官本身凸的地方會自動提亮~

所以也能解答到, 為什麼化妝師妝前都愛用 face oil 了, 用後特別貼妝, 又能用來按摩, 或混合面霜 / 粉底一起用~

Vieco 堅果油塗後就是這種效果:

有光感而不油膩, 摸上去軟綿綿有彈性~ 

每次用 3-4 滴左右以掌心搓開, 再印勻全臉就 ok, 約 10 秒便滲透吸收掉. 隨後可按需要再用美白 serum / 面霜.


雖然我是 face oil 擁躉, 但對於真心討厭用護膚油的人, 我也有好介紹:

如果你想找有少少補濕 + 亮白效果 + 柔膚功效 + 同時不油膩的精華素, 揀 Vieco 這款 "Fresh Vita Essence" (精華素) 就不會錯了~

不是賣花讚花香, 看完 before & after 相片再下定論~ 

$295 / 30ml @ makeup secret
(價格於 2015年10月1日 按代理商要求而作出調整)

Vieco 所有 skincare 都是不含防腐劑 / 化學添加劑的, 所以貨都不敢多訂, 每次只 order 幾十瓶, 賣完才訂貨, 希望確保每個月空運來時都是最 fresh 的一批. 


這瓶 Fresh Vita Essence 精華素的天然成份包括: 

有機石榴籽萃取物, 有機玫瑰果油, 有機燈花花水, 有機薰衣草精油, 有機大馬士革玫瑰水, 有機迷迭香, 維他命 B3, Q10 等等, 具補濕 + 亮白 + 柔膚 + 平滑毛孔紋理功效.

特別適合暗沉肌膚 / 不能隨便使用護膚品, 而又想亮白的敏感肌 / 喜歡清爽感覺, 討厭油膩感的人使用~


質地屬半透明薄身乳液狀:

滲透度迅速, 塗後感覺清爽不油膩, 而補濕度屬輕微. 

如單用它的話, 我會略嫌不夠潤 (見我鐘意用 face oil 便知), 故用它前我會先用 face oil.

我的程序是: Toner --> 護膚油 --> 這瓶 Fresh Vita Esssence --> 面霜
如不用護膚油的程序是: Toner --> 這瓶 Fresh Vita Esssence --> 其他精華 --> 面霜

看似平平無奇, 但原來用後效果頗明顯!! 


看看 before & after 效果! 

(絕對冇執相)

塗後的右邊, 如同影相加了柔焦一樣! 好有 "美圖秀秀" feel!! 

現在明白何解我要訂貨了吧~~


15 則留言:

  1. ISA, 你好呀~
    我呢個冬天D皮膚真係差到不得了, 好乾..乾到有紋, 又有少少甩皮..完全上唔到妝, 但我又生暗瘡!我塊面又冇咩油...所以我想問其實我係缺水OR缺油呢??
    你上面介紹的FACE OIL岩唔岩我用呢??會唔會太油生暗瘡架??
    同埋有冇D眼霜可以介紹?因為我雙眼都係乾到甩皮..又痕~!之前仲腫左~~
    thanks x 1000000000!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 缺水缺油同時也有, 所以可補水又補油, 如不慣用 / 初用精華油, 可把 1-2 滴 mix 入平時用開的面霜或精華素用, 用慣了オ直接用 2-3 滴精華油印上臉也 ok~ 而如果乾到咁都生暗瘡, 我都可以幾肯定你是乾到皮膚敏感, 因為我都試過, 結果都係用 face oil 改善返, 用玫瑰油會更好, 有助修復過敏~ Eye cream 方面, Kiehl's 的牛油果眼霜會不錯~

      刪除
  2. Isa,
    请问SK-II Stempower Rich Cream 和SK-II Stempower Moisturizer 有何分别?哪一款有收缩毛孔,抗老效果和滋润度高适合当晚霜用?敷好skii Paper Mask 后,需要清洗一次吗?或是可以直接上serum 和晚霜?

    谢谢。

    回覆刪除
    回覆
    1. Stempower Rich Cream 是比 Stempower 面霜更滋潤及厚身的質地, 功能同樣, 只是前者比後者更潤更適合乾性皮膚, Stempower Rich Cream 是會更適合你的要求~ 而敷完 paper mask 後, 並不需用水清洗, 用爽膚水抹一次後再上 serum + night cream 便 ok~

      刪除
  3. Hi isa,

    如果權骨比較骨,影相笑起來兩頰好似凹左咁, 應該怎樣打打陰影來補救?可推介好用的陰影粉嗎?本人屬亁性皮膚,膚色也比較白.

    回覆刪除
    回覆
    1. **權骨比較凸

      刪除
    2. 權骨比較凸可以將陰影粉 (或深色的遮瑕膏) 掃在權骨凸的位置, 然後在權骨底下凹的位置掃上淺色的遮瑕膏 (用遮瑕膏效果會改善得更明顯, 也比粉狀化妝品更貼膚, 冇咁乾)~ P.S 陰影粉我用開 Girlactik~

      刪除
  4. hello Isa,
    tks to reply your 淘寶zero nana soak off gel colour. 但E+有個難題, 就是好多集運或順豐都吾比寄運指甲油, 想問下你是用边間集運?另一個問題就是如果我選"天貓"的店去買甲油直運到港, 係吾係一定選順豐呢? 到底指甲油係淘吾到香港?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇特別揀邊間速遞呀, 只係問個淘寶 seller 能否寄 hk, 同佢講佢會識得攪, 但可能用唔到集運 (以前得, 而家規管嚴左, 睫毛 / 膠水 / 指甲油等唔係間間肯運, 順豐一定唔肯)

      刪除
  5. 這瓶 Fresh Vita Essence 精華素 有現貨未 ? 想今個星期六黎TW買!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 抱歉荃灣舖上年加租時已沒續約了, 現只有尖沙咀店~ 店址: http://makeupsecret.com.hk/about-us/

      刪除
  7. 你好,還有 VIECO face oil 賣MA? THX

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好~ 抱歉我們已經沒再出售 Vieco 了~

      刪除
  8. 其實你地vieco嘅價錢比其他代理是最實惠的,最近得知你地無賣了,宣傳不足?上年都在makeup secret 買過兩次,好用呀,哈哈哈哈,

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。