2015年5月21日星期四

新出 DiorSkin Nude Air 輕透注氧精華粉底液, 激讚!

主攻 "精華成份 + 輕盈無重 + 柔肌霧面 + 透薄自然妝感 + 滴管形式" 之粉底液, 其實過往都是有的, 就如 Armani 的 Maestro 粉底液, Lancome Absolue 粉底液, 或 bareMinerals bare skin 粉底液等等....

但今季似乎愈出愈多、愈吹愈旺, 新加入戰場的就有 YSL 羽毛粉底液、NARS Weightless 粉底液、Bobbi Brown 蟲草精華粉底, 及今次推介的 "DiorSkin Nude Air 輕透注氧精華粉底液"~

比較過以上的同類型 foundation 後, 我覺得 Dior 這支是居於榜首的!

除了因具備以上好處外, 它的優勝之處是在於 "buildable", 能逐層疊上加強遮瑕度而不厚重, 而且質感 / 效果都很適合春夏使用~

(這點 NARS Weightless Foundation 都能做到, 但妝感太油淋淋. 而其他同類 foundation 則不太能 build up 厚度, 上 2-3 層亦沒增加 coverage)


產品資料:

蘊含極易揮發之植物精華油, 不添加雲母成份, 完美結合柔焦因子與釉滑色彩因子, 以賦氧煥活技術科技融合粉底液之中, 瞬間為肌膚帶來輕盈無痕底妝.

$500 @ Dior 專櫃

售價是貴 (Dior 嘛, 你明白的), 但真的好用~


"無重粉底" 的好與壞

優點: 多加入精華成份及柔焦效果, 極易推勻不留痕跡, 能於視覺上撫平細紋毛孔, 妝感輕薄自然, 透氣度高, 尤如 second skin 一樣

缺點: 遮瑕度及持久度不高

故比較適合瑕疵不多、愛薄透妝感, 不介意久不久要補妝的人.

(油性肌.... sorry... 今次 bye bye 住先....) 


我自己其實並非這類 "無重 foundation" 粉絲, 雖然又貼又薄, 但覺得要經常補妝太麻煩, 所以認為在秋冬用比較好吧, 會冇夏天咁易溶妝, 不用經常補粉.

而以各方面效果計, Dior 這支經已是比同類產品更好了! 

效果及感覺就有點似我之前大讚過的 "Bobbi Brown 蟲草粉底", 只是 Dior 質感會更適合 summer 用~


屬非常水質稀身的質感, 比普通 liquid foundation 更稀身:


傾斜時會流動得很快: 

建議先滴在掌心較好, 滴在手指上很易流出指間....


由於 texture 較稀身, 伸展度相對亦更高, 只需很少份量便足夠塗勻全臉:

塗抹時感覺柔滑兼補濕, 極易推勻, 完全不會卡粉 / 出現粉痕~


塗勻後屬半啞緻效果, 望上去雖然清爽啞身, 卻又沒有乾的感覺~

具補濕 + 輕薄 + 透氣 + 半啞緻霧面效果, 混合肌在 summer 用就最 perfect~

至於 dry skin (包括我), 用前先用補濕 base / 防曬霜打底便可, 這樣夏天用亦不會覺得乾喇~


我一向用 Dior 底妝品也是用 #020 色號, 這支 DiorSkin Nude Air 亦不例外~


完妝圖 (只塗了粉底):

晨早起身臉有點腫, 連眼都未睜得開.... 

雖然水腫未退, 但用這支 Dior 都仍然好貼面~

由於自己愛用有遮瑕度的 foundation, 而這類 "無重粉底" 都偏薄, coverage 較低, 所以我習慣用這支 Dior 會上 2 層, 下圖是已塗抹 2 層粉底, 感覺仍然 natural 不厚重~ 

用後膚色更均勻, 也能蓋得住 8 成色素, 但黑眼圈 / 色斑就別勉強了, 還是用 concealer 遮吧~

(對於不太多瑕疵、膚色均勻的人, 其實上 1 層都 ok)


3 小時後 (已加 concealer 及碎粉):

底妝仍然 "健在", 尚未溶妝~ 


4 小時後:

好明顯已出油溶妝了, 底妝只餘下 2-3 成左右, 可見持久度並不算高.... 

(但倒沒有氧化變黃 / 變暗沉)....

始終這類 "無重粉底" 的確較輕薄, 持久度未用已估到, 但補一補粉就可以了.

總括而言, 我是愛它的, 只不過要久不久補補妝....


又來分享一下其他同類 "無重 foundation" 簡單用後感:

Armani Maestro 粉底液: 太薄, 薄到近乎零 coverage, 不如不塗...
YSL 羽毛粉底液: 太薄、太乾
bareMinerals bare skin 粉底液: 太薄、有點油光、不持久
NARS Weightless 粉底液: 太油、油到爆
Lancome Absolue 粉底液: 好正, 但好潤, 就算乾性肌都只能秋冬用
Bobbi Brown 蟲草精華粉底液: 好正, 但較潤, 更適合秋冬使用 (除非你連夏天都好乾)

之所以點解夏天我推介 "DiorSkin Nude Air 粉底液"~

如果你愛極薄無重妝感, 又不介意每 3-4 小時要補一下妝的話, 就揀這支吧~



32 則留言:

  1. hi isadora,請問你依架用緊邊款產品補妝?

    回覆刪除
  2. Hi, Isa:

    I am in dark-colored skin, dry type and 膚色不是很均勻 even in summer, but oil may come out on nose side in the afternoon. Would you recommend Diorskin Nude Air/Bobbin Brown蟲草精華粉底液/Vidi Vici or any other foundation that could give a 透薄, flawless, luster and good skin effect? Which brand of base and powder is nice to put beneath and afterwards respectively? Thank you.

    回覆刪除
    回覆
    1. Dior Nude Air 會比較好, 透薄 + light to medium coverage + 有柔焦柔肌效果 + 貼面 + 不會太潤 + 適合 summer 使用 + 有深色色號可揀 (vidivici 冇)~ 不過鼻位出油問題就最好自己用控油 base 打底, 如 Loreal 雪芭底霜 or bareMinerals original primer, 2 者都同時有控油及柔肌效果, summer 用不錯的~ 至於碎粉, 要視乎你用了 Dior Nude Air 後需要有幾控油而定, 最後先試了 Dior Nude Air 後オ買, for example, 我用 Dior Nude Air 後如再用控油碎粉會乾, 所以會改用礦物碎粉定妝 (bobbi brown), 但如用其他 foundation 我就會配合更控油的 loose powder 用, 如 banal Co. / MAC prep + prime 白色粉~

      刪除
  3. 我是混合性皮膚,有沒有碎粉介紹?不會一會兒變黃。
    另bare minerals foundation primer 你的用後感如何?同一般base有何不同呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 碎粉我用開 banila Co. / Laura Mercier Mineral Finishing Powder / MAC Prep + Prime 白色粉等, 都不會變黃的, 而且控油程度高, 已用過好多盒了~另外 bareMinerals 的 foundation primer 用後感: http://isadoracheng.blogspot.hk/2015/04/bareminerals-complexion-rescue-x-gel.html (簡短的說是比一般 primer 多了柔肌效果, 而且有一點控油作用)~

      刪除
  4. https://m.youtube.com/watch?v=LsqzPWIlyFk


    片中眼霜真有效度收緊擴張而加快鬆弛

    回覆刪除
    回覆
    1. 片中眼霜真有效?會否过度收緊擴張而加快鬆弛?

      刪除
    2. 會有即時效用, 但洗面後又會還原~ 雖然我未用過這款, 不過通常有即時收緊作用的 skincare 都含蛋白, 所以便能有收緊作用, for example 如用蛋白塗上臉, 乾透後也會立刻收緊這樣~ 至於會不會加快鬆弛, 我覺得未必一定會, 只不過並非永久而已, 只有即時效果~

      刪除
  5. Hi Isa, NARS Sheer Glow同Tinted Moisturizer邊隻較好用?混合性皮膚, 想要均勻膚色,修毛孔同薄. THX

    回覆刪除
    回覆
    1. NARS tinted moisturizer 係比較潤的, 如在夏天用會較易溶妝, 更適合秋冬使用~ 所以 sheer glow 會更好~

      刪除
  6. 請問你用緊邊隻粉餅補妝啊? 我之前用緊植村秀不過俾我趺爛左 >< 我屬於中性/混合性皮膚係下晝會出D油咁囉..

    唔該~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用緊 Lancome 的 Teint Miracle 粉餅, so far 已用了 9 個月左右, 覺得幾好, 又貼又不厚粉, 不會過乾同時又控到油~

      刪除
  7. Isa, 請問Dior呢款粉底用什麼來上面較好?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 由於質地較薄, 用手指就 ok 了~ (濕粉掃也 ok 的)

      刪除
  8. Isa你好。多谢你推荐以上几个牌子的粉底液。 After 搽了foundation之后, 可否推荐适合春夏用来定妝的碎粉 (无budget限制)? 万分多谢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 揀選碎粉需視乎你用了那支 foundation 後, 覺得有多乾或多補濕而再決定, for example, 如我用 Dior Nude Air foundation 後, 再用控油碎粉便會覺得乾, 所以會改用補濕的礦物碎粉定妝 (bobbi brown); 但當我用其他補濕 foundation 時, 便會配合更控油的 loose powder 使用, 如 banila Co. / Laura Mercier Mineral Finishing Powder / MAC prep + prime 白色粉等等~ 所以如打算轉用 foundation 的話, 最好先試幾天看看皮膚情況, オ再買碎粉這樣~

      刪除
  9. Isa你好。多谢你推荐以上几个牌子的粉底液。 After 搽了foundation之后, 可否推荐适合春夏用来定妝的碎粉 (无budget限制)? 万分多谢。

    回覆刪除
  10. Isa你好。多谢你推荐以上几个牌子的粉底液。 After 搽了foundation之后, 可否推荐适合春夏用来定妝的碎粉 (无budget限制)? 万分多谢。

    回覆刪除
  11. 我喺新加坡機場免稅店買E枝foundation都只係S$66 (around HK$380),其他專櫃牌子都比香港平,有朋友去開Singapore 都可以托人買 :D

    回覆刪除
  12. Isa, 用粉底前我想搽綠色base及遮毛孔base,我應該搽邊樣先?有冇推介?我個鼻毛孔有D大,面皮薄,現少許微絲血管。希望得到你的回覆!謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應先用遮毛孔 base, 再用綠色 base~ 遮毛孔 base Loreal 雪芭底霜 / bareMinerals orginal primer 都 ok 的, 而綠色 base 我是不用的 (慣用黃色 base 取代, 冇咁白), 但可試試 Biotherm 的都 ok, 不算太黏身~

      刪除
  13. Hi Isa, 你早前介紹過BareMinerals 的Prime Time Foundation Primer (Oil Control Base/Original),是否比較控油?我是混合性皮膚,如果用Diorskin Nude Air + BareMinerals Prime Time Foundation Primer, 是否就可以解決要3-4小時就要補一下妝的問題呢?有什麼碎粉可以建議?補妝的話,又有什麼好介紹呢?Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果出油情況不嚴重 (非油性肌), 那用 BareMinerals Oil Control Base / Original primer / Loreal 雪芭底霜等, 都可解決每 3-4 小時補妝的問題 (但只是延慢出油, 未必會不出, 約可 last 5-6 小時左右, indoor 的話會更持久一點)~ 而揀碎粉, 需視乎你用了 Dior Nude Air foundation 後, 覺得有多乾或多補濕而再決定, for example, 如我用 Dior Nude Air foundation 後, 再用控油碎粉便會覺得乾, 所以會改用補濕的礦物碎粉定妝 (bobbi brown); 但當我用其他補濕 foundation 時, 便會配合更控油的 loose powder 使用, 如 banila Co. / Laura Mercier Mineral Finishing Powder / MAC prep + prime 白色粉等等~ 所以如打算轉用 Dior Nude Air foundation 的話, 最好先試幾天看看皮膚情況, オ再買碎粉這樣~ 至於補妝, 我用緊 Lancome 的 Teint Miracle 粉餅, so far 已用了 9 個月左右, 覺得幾好, 又貼又不厚粉, 不會過乾同時又控到油~

      刪除
  14. Hi lsa,想問下我用完Melvita 有機花果水油亮肌液T字位都仲會出油,係咪代表唔啱我用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未必~ 其實也需視乎你用後會不會化妝 (如不化妝, 是會比有化妝更易出油), 而如會化妝的話, 那始終到夏天油脂分泌會更旺盛, 便要在 t-zone 加塗控油 base, 或轉用適合夏天使用的粉底 / 碎粉等~

      刪除
  15. Hi isa,就黎grad din,我仲諗緊買咩粉底好,
    售價$700或以水都ok, 我到夏天係混合偏乾肌,
    鼻翼都幾乾..
    想問下有咩粉底for影相出黎嘅效果係好靚?
    我偏向潤澤感嘅粉底, 暫時心水有ysl金蓋, bobbi brown新出嘅精華粉底
    你有冇咩推介呢?thx ~~^^~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Bobbi Brown 那支會比較薄, 影相的話遮瑕度不算太高, YSL LE TEINT 會更好~ 另外其實 RMK Gel Creamy Foundation 都不錯的, 好多化妝師 out job 都係用佢, 包括我~

      刪除
  16. Hi, Vidi Vici 出了新的氣墊粉底,請問防溶及遮瑕夠嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是指 Perfect Face Foun Balm 嗎? 遮瑕度超薄的, 及並非防溶~

      刪除
  17. 請問有無用過guerlain粉底液?心思思想買

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。