2015年5月19日星期二

"乳酸菌家族" 排毒一絕!

健康品 supplement 我當然有食, 但都是一些維他命丸等等...

而今次推介的 "乳酸菌家族" 卻比較特別, 屬提子味的 "乳酸菌排毒粉", 兼且大人 / 小童都能服用~

一說起 排毒” 二字, 便有很多人以為 = 食後會肚瀉, 所以不敢試.... 

今次你大可以放心了, 這款我全家大細 + 同事們都食過, 沒覺得會肚痛 / 肚瀉~

事緣早前有朋友剛轉到這家公司工作 (是真的朋友, 並非 P.R), 他公司這款 "乳酸菌排毒粉" 不錯, 只需食 10 日就有效果睇, 送了幾盒給我、我囝囝及同事們一起試~

我自己食完 4 盒後, 覺得效果好 ok 呀! 而且售價不貴 ($98 每盒 10 包), 值得 try try~

不過他們是代理商, 不設門市, 只接受 facebook 訂購. 聽說遲點會在 Watson's / 萬寧等出售, 但尚在傾談階段, 所以暫時要買真真不方便!

其實試完第 1 盒後, 經已覺得這盒 "乳酸菌家族" 著實 work! 而媽咪級同事食後都有讚, 同時它亦屬大廠生產有很多認証, 於是便大膽建議不如暫讓他們放一點存貨, 在我們店中借個位出售,  Watsons / 萬寧等有售後再說~


日本的藥妝店 / 超市有售:

起初還以為是日本貨, 細看原來是韓國製造 

(仲好! 不怕有輻射...)


先提供品小資料:

含 8 種益生菌, 採用全球最大、超過百年 "菌種培植" 生歷史的美國 DuPont™Danisco 菌源, 品質可靠, 成份天然無害, 大人 / 小童都能服用.

採用納米級 "三層包裏" 技術 + "定時休眠" 技術, 保障益生菌能到達腸道, 並於到達腸道後才溶解, 發揮最大功效.


其實一提起乳酸菌, 就令我聯想到 益力多!

不過 "益力多" 的乳酸菌, 應該未落到腸道就已被溶掉了吧? 真正效果應該好微, 飲了咁多年, 不用我講, 大家都知只能當甜品飲

(按圖可放大)


功效:

有助排毒 + 改善新陳代謝不佳 + 宿便 + 暗瘡 + 口氣問題, 亦有助改善兒童濕疹及過敏, 預防兒童腹瀉 / 便秘 / 厭食. 

(按圖可放大)


而我自己也看過成份表, 沒什麼有害物, 也列出全部給大家看看: 

乳酸菌、紅葡萄粉、葡萄味粉、無水結晶葡萄糖、糖、低聚半乳糖、異麥芽酮糖醇、有機植物油脂、維生素 C.

為了令小朋友喜愛服用, 也有點糖份及葡萄味粉等, 就如 "益力多" 內也有糖份一樣. 


成份似乎沒什麼特別, 單看那 cute cute 的 packing, 我本來甚至覺得有點懷疑, 效用會不會同 "益力多" 相差無幾?

所以能否發揮效用, 最重點是要看它的菌源、納米級 "三層包裏" 技術, 及  "定時休眠" 技術有冇效了.

當然, 不能未食就憑外表估佢有冇效, 決定食了再說~


每盒 10 包, 獨立包裝:

成人每天 1-2 包 / 小童每天 1 
2 以下幼童可用它沖水飲, 每天半包


(價格於 2015年10月11日 按代理商要求而作出調整)
原價: $128 / 盒

價惠價: $200 / 2盒


專業化妝課程 ● 化妝服務 ● 化妝品零售          
查詢電話: 2311 9682 



服用時無需剪刀, 沿著虛線位一撕就開到:


倒出少少給大家看看, 裡面其實是提子味粉末, 入口即溶:


打開直接倒入口就食得, 會即時溶化:

味道似 "提子味瑞士糖", 絕對不難吃, 反而仲覺得幾好味! (同事甚至說食上癮, 每日食 2 包....)

也有人會把它沖水 / 倒落雪糕或其他甜品食, 但我同囝囝都一致認為直接倒入口最方便, 亦最好味!

可能是味道似提子糖味吧? 囝囝每日會自動自覺追住問我取來食, 一見到就雙眼發光, 仲會提埋我一齊食~


效果方面

先說囝囝, 食用期間沒肚痛 / 肚瀉過, 以我觀察, 他就算少食菜, 都日日有廁廁去, 便便靚靚冇乜問題. 問他有何感覺? “好味!” (ok... 夠簡單直接!  哈哈哈)

至於我....

先提一下 history, 我是 "菜人", 蔬菜每天都食很多, 就連以前不愛飲清水, 近年都變每日飲大量. 但始終都改善不到我由細至大、一向要每 3-4 日才能上 1次廁廁的問題 (好彩時 2 日, 不好彩時 4-5 日), 我的腸道不暢通是肯定的! 也不知如何能改善 (瀉藥一定唔會試)

由於我的腸道太懶, 不怎麼郁動, 我覺得自己有女性特別易患的 腸道過敏綜合症, 幾年前甚至入過醫院割除腸內粉瘤. 腸道過敏綜合症 資料:http://www.blackmores.com.hk/cms/Conditions/Detail.jsp?cid=348

文章內說食乳酸菌 / 益生菌有用!

前天也有報章提到乳酸菌的益處, 說 hk 人食得雜食多, 不能自動產生乳酸菌, 身體毒素排不出, 易有健康問題. 我 exactly 就是這個 case


健康問題我暫且不提, 單是腸道不暢通有毒素這點, 大家就可以聯想到, 首要引申到的問題便是容易有囗氣.... 

口氣這回事, 自己是很難察覺的. 所以我不理自己有沒有口氣都好, 都會經常食 eclipse 薄荷糖, 當教化妝班 / 替客人化妝時更加是狂食, 這點我身邊的人都知道.


另一個引申的問題就是會較易生暗瘡, 特別在下巴附近....

照計我這樣的乾性肌 + 中女 age range, 應該很少生暗瘡才對, 但因腸道不暢通問題, 排毒方面的確比其他人遜色.

好了, 試食了 乳酸菌家族” 10 天後 (即一盒), 在排毒 + 改善宿便這點, 我認為會比較明顯, 係改善得好好! (到現時為止已食了共 4 盒)


初食頭 3 天, 沒甚特別 到食到第 4 天後開始, 好明顯日日自動自覺有洗手間去!

下午食完一包, 晚上自動能上廁廁, 期間完全沒有任何肚痛 / 腹瀉, 其實沒感覺, 屬於很自然地想去洗手間那種~ 對於每天能上廁廁的人, 是不會明白我那種興奮!~~

不過初初幾天上廁廁時, 雖然沒肚痛 / 腹瀉, 而排出來的亦沒異樣, 句..... 真的特別臭 :P

可能是我長久積聚太多毒素吧.... 而隨後幾天就不覺有什麼了, 很正常. 至於 eclipse 薄荷糖倒是少吃了, 都不覺得自己有口氣~

另外我試過食完 1 盒停食後, 又再次沒廁廁去 :( 

再開始食第 2 盒時, 又日日有得去返喎! 

如是者我試過停食幾次再食返, 可以確定真的是因食了乳酸菌而排到宿便. 撞鬼… 真係唔到我唔信佢有效

大概我的腸道, 真的要定時定候靠靠乳酸菌幫手....

而同事則說食了後精神好左.....(咩原因???)


至於減肚肚 / 纖腰這點.....

我 so far 不覺得食後有改善. 可能是我本來就不胖, 很難發現能再變更瘦吧, 要食耐些少先知....

但今個月每次出外工作, 每星期次次見返同一班人, 都會有人不約而同說我比上星期更瘦 (咩事 我完全不覺得有瘦下去…) 所以我認為自己冇因為食了乳酸菌後有瘦到, 但工作人員們持續 insist 說我每星期比上星期更瘦 so crazy


而改善皮膚問題方面, 我開始食後有察覺到暗瘡是凋謝得比平時快, 另外整個月更再沒有新暗瘡長出! Yeah~

當然我不能全歸 "乳酸菌" 功勞, 身體在的事我也未能分辨, 但始終排過毒一定對皮膚及身體都更好, 這 part 我不用多解釋~ 



12 則留言:

  1. 唔知可否郵寄過多倫多呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以 (可用 paypal 付款)~ 不過因為 overseas 訂購郵費需自付, 如買一盒寄掛號好像不太抵喔... (純粹個人認為)

      刪除

  2. 我想要2盒,是否180/兩盒?
    如何入數?
    是否免平郵?
    已E MAIL 問過,但未有回覆

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 不好意思剛剛オ見到你的留言, 請問同事是否已回覆了你呢?

      刪除
  3. 如買大量會唔會有折?

    回覆刪除
  4. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  5. 之前買咗4盒,今日喺尖咀想買多幾盒,但無貨!要等幾耐呀?

    回覆刪除
  6. 之前我系BB展買过佢話就算買一盒都送貨上門,不唔系既咩,仲話我入左會員。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個抱歉我就不清楚了, 應該是廠家自己在 bb 展內攪的 promotion~

      刪除
  7. 你好,請問郵寄上海可以嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以, 歡迎電郵至 sales@makeupsecret.com.hk 訂購~

      刪除
  8. 你好,請問郵寄上海可以嗎?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。