2016年6月21日星期二

「平凡媽媽」→ 平凡之中的不平凡有效產品

終於搬完屋叫做執好 7 成,有電腦用又可繼續寫 blog 了 ^^

頭 round 先推介 2 件我近兩星期覺得好 work 的 body 產品,我估一班媽媽s 對「平凡媽媽」這間香港自家出產、主推香薰精油製作品的 skincare 店都不陌生了~

本地創作 + 有熱誠 + 做生意不全為向錢看,只造 work 的產品 + 真心去幫客人揀產品 + 家庭式經營呢幾點我好支持呀~

好耐之前已經有留意過她的報導,只不過因為她的分店都不設於旺區,冇經過開於是就未買過她的 product 試。剛好搬之前舊屋附近開左間新分店,就把握機會去襯襯熱鬧~

排左 40 mins 隊,買左腸精油 + 香薰油 + body lotion + 抗菌噴霧 + 蚊怕水 + 紫膏試,而今日主要想介紹當中我認為 2 件最好用的產品~

「腸精油」! 好 work 呀呢支! →



點解要排 40 mins 隊? 

可能因為分店新開比較多人,同埋只得 1 人睇舖,要同時收錢 / 答問題 / 接電話 / 取貨係會好 crazy 既,呢點我自己都係開細舖仔特別能體諒,唔趕時間冇所謂啦~

原本只係諗住買支 body lotion 俾囝囝搽 (佢皮膚好易敏感又易痕),見排緊隊冇野好做就上佢 website 睇睇有咩 best seller 啦,無意間就 spot 到呢支「腸精油」~

呢支係我自己用,同為肚仔成日去唔到洗手間 (2-4 日一次個種),要日日食益生菌先得,一停食情況又還原,但日日食又貴喎,就諗住試試用呢支專為消化 / 腸道問題而調配的精油搽肚 work 唔 work。

初用頭 3 日,冇料到.... 

不過用咩都要 d 時間既,結果真係用到第 4 日就掂晒喇! 


「腸精油」$228


而家每晚沖涼後用下圖份量按摩肚仔,直至吸收 (我只係簡單按 10-20 秒左右),翌日定時定候有洗手間去,每日準時到冇朋友,超 work!

呢支唔一定要晚晚用,有需要時先用也可以,只係我自己日日都好有需要用咁解~

唯一就係因為冇添加腐劑 (其實係好既),所以要 3 個月內用完咁大支精油係有 d 難度,就算日日用都未必用得完,如果 size 可以推出細支少少仲好。

跟手我老公又問要排咁耐隊,點解唔自己調配? (我十幾年前讀的只不過係香薰療法效用,唔係製作調配。不過同男人講係唔會明的了,就等於佢地永遠以為化妝同美容係一門 haha~


所有售價 / 產品資料方面可到「平凡媽媽」website 望望: 


另一支 Body Lotion #3 (敏感 / 濕疹肌專用) $208 →

呢支係買俾皮膚超級 sensitive 的囝囝 / 囡囡用 (我認為係我遺傳),不過見佢咁大支,而且又係要 3 個月內用完個種,所以自己都有幫手用下。

我 body 絕對敏感過塊臉好多,易痕易紅 + 易出風疹 + 易出粒粒,日日都一定要搽 body cream / lotion,搽少日都會出事,而且唔係個個牌子 ok,要撞彩。

呢支成份主要係花水 + 精油,冇香料冇防腐劑我當然用到,仲要好夠、好夠潤添~


雖則真係極潤唔 "lup" 超好用,不過陣味我真係有少少抗拒,形容唔到係咩味,係冇加香料,但又唔係完全冇味,又唔屬於天然植物氣味個類咁。

同埋可能始終係自家調配關係,有時倒出會有 "水溝 cream 分隔" 情況,用前先搖勻就冇問題。除左呢 2 樣之外我覺得都幾唔錯,尤其對有濕疹 / sensitive skin 的人來說尤其好~

不過諗諗下都成 $200 蚊支,同用開的 organic 天然有機品牌 Melvita 差唔多價位 (只相差 $2,小童同樣用得),但 Melvita 的天然植物味好似好聞 d,唔......


3 則留言:

  1. Hi Isa, you may try Chia Seed which is very good for constipation. Cheap, healthy. Just soak in your favorite beverage every morning will do. It works wonder for me.

    回覆刪除
  2. 想問下男士有咩好用又唔貴既護膚品介紹?
    最想收毛孔同潔面!

    Thanks

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。