2016年8月24日 星期三

買限量版日本 "D.U.P 膠水" 送原裝假睫毛!

去 SaSa 買日本 "D.U.P 膠水" 有假眼睫毛送,其實都唔算新聞,已推出好一陣子。

一直冇提起,係因為每次見佢都只得少量貨,兼且唔係次次有得送,亦唔係間間 SaSa 有,所以都只在上堂時講聲俾學員知就算了。

但可能最近做宣傳? 今日我見到有好多貨、支支 D.U.P 膠水都有得送呀! (我公司樓下間 SaSa 有大量,尖沙咀金巴利道分店,諾士佛臺對面)

唔好理用得密唔密,都可以買定一支看門囗,萬一有需要貼假睫毛時都有得用嘛~ 再講平時普普通通買支膠水都 $60-70 啦,而家有埋日本 D.U.P 原裝假睫毛送喎,對睫毛仲可以 recycle 重複使用,係非常、非常抵!!

我屋企已經有 2 盒,都忍唔住掃多 2 盒備用!

限量呀! 快搶! 

最多一間 SaSa 冇咪行多 2 間囉,總有一間響左近~~

Click 入望望假睫毛真身~~


有 "膠水王" 之稱的 D.U.P 出晒名好用,以前都有推介過,好多 makeup artists 都用佢,貼力極強,仲要防水防汗、防油脂、點扯點拉都好少甩!

自從有佢之後,我就冇諗過要轉其他膠水喇~

唯一缺點只係佢乾得比較快,一搽完膠水就要快手貼,對熟手的人計呢個反而係優點,不過如果唔熟手的話,用時就要貼得快手少少。

我用開呢款係 #552 Clear Type 透明,佢另外有出白色 / 黑色膠水,但唔係間間 SaSa 有,始終大部份人都係買透明。


平時分開買,膠水 $68,假睫毛一盒 $75 (2 對) →


而家限量版係 $68 膠水連下圖假睫毛一對

附送的睫毛已貼於包裝盒背後,款式盒盒一樣冇得揀,應該就係呢個 #921 款,屬於 cover 到 3/4 眼型長度、尾長前短之款式。

雖然 close up 睇好似好大對、好誇張,但實物其實並冇咁大對,算係自然款式,就好似 model 圖示咁~


拆開包裝袋後,都仲有個有蓋膠盒 →

用完對睫毛可以放返入盒,既方便又衛生~


雖然係附送,不過款式同質地跟買的完全冇分別,夠優質! →

質地夠堅韌,可以重複使用 N 次,直到佢變形為止~


貼後圖 →

呢對睫毛我已經重複用過好多次,效果自然,唔會太浮誇,好似我呢類日日化妝的人,就算普通出街用都唔會話好誇張,至於少化妝的人也可留待化晚妝先用~

由於呢款假睫毛長度只 cover 3/4 眼型長度,眼頭位唔會貼得太近,所以亦唔會覺得刺眼,又唔使剪短先貼,好方便~


至於用過的假睫毛點洗?

用棉花棒沾少少假睫毛膠水清洗劑,輕輕捽幾捽,就可以洗甩晒 d 膠水漬兼消毒~

呢支台灣好出名的 "睫毛闆 Eyelash & Brush Cleanser" 就係專門用來 "清潔化妝掃 + 假睫毛膠水" 的 2 合 1 清洗劑,除不含酒精之外,更加添了滋潤配方,不會傷害掃毛或假睫毛~

介紹及用法重溫:

就咁用手指撕走條膠水漬、唔洗就放返入盒又唔得,有污漬、有菌的嘛! 

下次再用咪將 d 菌貼返上眼囉.....



沒有留言:

張貼留言