2016年9月7日星期三

全球限量 50 支「日本 Mizuho 頂級灰鼠毛水滴碎粉掃」(抱歉已 sold out)

自從上星期 Facebook Live 提過日本 Mizuho 即將有支 "限量頂級灰松鼠毛碎粉掃" 到港、但未開始接受預訂之後..... 

連日已不斷收到 inbox 查詢幾時可以訂,真係要多謝大家咁捧 Mizuho 場~ 

其實係因為要等日本 confirm 價錢 + 起貨日期,所以之前都未敢公佈,但今日終於可以開始接受預訂喇~

於 Facebook Live 內我曾經講過呢支「TS-2S 頂級灰松鼠毛水滴碎粉掃」,係我用過的碎粉掃之中最 top quality 的,幾位同事摸完都忍唔住話 "嘩"! 我亦都可以講佢質量係好過晒所有專櫃掃毛質,完全不怕比併較量,歡迎任試任摸個種~

但要慎防一摸完 → "嘩!" → 燒著 → 即買 hahaha! 

我冇講笑,佢威力真係有咁大!

大家諗諗我入行 16 年,真係咩牌子化妝掃、平貴都摸勻試勻,呢支我一摸上手都要 "嘩!",就連 Mizuho 本身最高質量個支 MB103 同 BF-1 灰鼠毛碎粉掃,都唔夠呢支勁! 滑到顛呀!

質量好到我之前連價錢都未知,都已經話要預留 2 支自用,驚買唔返! (限量停產嘛)


至於點解呢支掃要限量呢?

我於 Facebook Live 都提過,好多日本人都係將最好質量的貨留返俾境內出售,就好似 Mizuho 的新系列木柄化妝掃咁,都不作外銷,呢支 TS-2S 亦係同一道理。

日本本來都不打算造俾我,話頂級的灰松鼠毛不常有 (灰鼠毛都有分級數,呢支係 A grade),已經好難次次生產到 A grade 灰鼠毛掃,所以呢 50 支我係爭取左好耐先有的! 香港亦從未發售過~

售價方面唔算平,但識貨的都知以 A grade 灰鼠毛質量計,其實呢支 #TS-2S 係叫平的,出面其他 brand 同等灰鼠毛掃都要賣千幾蚊,而呢支 #TS-2S 日本買都係要過千。

(不過呢支而家連日本都冇得買了)


「#TS-2S 頂級灰鼠毛水滴碎粉掃」資料 →

以日本最頂級質量灰松鼠毛,由日本技師人手製造,筆尖接觸皮膚之時,即可感受到前所未有的輕柔舒適感。

水滴形無縫剪裁設計,有效 360 度貼合臉型弧度及輪廓,及照顧到鼻翼 / 眼周等微細部位,將碎粉均勻分佈貼合於皮膚上。 除可用作碎粉掃定妝使用,同時亦可作為胭脂掃使用。  

絕無混合其他毛質,不經化學漂染。 

全長約 12.5 cm,掃毛長 4.5 cm

全球限量發售 50 支,Makeup Secret 獨家發售,售完即止。


公司有 tester 可以隨便試摸~

日本售價 $1100

預購價 $790 @ Makeup Secret  

* 9 月尾前返貨,已預鬆了日子,有可能會早
** 抱歉呢支只接受預購,唔會有現貨,預計貨未到港已會預購一空

(晚上更新: 抱歉已 sold out,感激大家支持 Mizuho Brush)


銷售點 :
專業化妝課程 ● 化妝服務 ● 化妝品零售          

香港九龍尖沙咀廣東道 116-120 號海威商業中心 12 樓 B 室 (位於 Apple Store 旁邊)  
星期一至五 1:00pm - 9:00pm / 星期六 12:00noon - 8:00pm (逢星期日休息) 
查詢電話: 2311 9682 
所有貨品項目及優惠: http://makeupsecret.com.hk/products

歡迎親臨店舖購買、或 click 入 Facebook 專頁 透過 Inbox 訂購 (順豐速遞, 運費自付): https://www.facebook.com/makeupsecret.hk/


化妝掃有平有貴,分別係咩呢? 

呢支 TS-2S 同其他碎粉掃又有咩分別? 

聽人講話買化妝掃要有要求,尤其係中女 / 皮膚質數差的人,之但係點解?

點先至叫做 quality 好? 貴就即係好? (一定唔係啦)


我見好多人買化妝掃都好求其,見網評話好、有人推介就買,但係買左咩 / 係咩毛 / 邊度造 / 有咩好 / 點樣用,有時都未必清楚,好驚驚呀.....

今晚等我再拍個 Facebook Live,分享揀化妝掃的專業意見 + 解答以上問題 + 分享化妝掃製造及銷售的內幕俾大家知啦~

今晚 (7/9 星期三) 7:00pm Facebook 見~





12 則留言:

  1. 等到了!終於出post了,Isadora Cheng 已聯絡你同事,等候回覆中!

    回覆刪除
  2. hi , 請問一下邊一隻保濕精岩油肌用 ? 大約300 蚊到, 我易生暗粒...
    THANKS

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果只需要少少補濕, 又易生暗粒的話, 可以試試美國 MD Skinical 支 B5 + B3 精華: http://isadoracheng.blogspot.hk/2016/06/md-skinical-2-haha.html 也在你 budget 之內 ($238), 我同事同你情況差不多, 用緊呢支話暗粒少左, 消炎鎮靜效果好好, 又唔會太潤~

      刪除
  3. 之前send過email買野,再Facebook inbox都無回覆...

    回覆刪除
    回覆
    1. 實在非常抱歉呀🙇🏻🙇🏻 因為今早出 Blog 後已收到大量訂單訂購,我們已按先後次序回覆了今天的所有留言了,但可能時間上會耐咗少少,實在非常抱歉🙏🏻🙏🏻 再一次感謝您的支持😊

      刪除
  4. Hi isa,我眼睫毛好難夾翹,辛辛苦苦夾翹左少少,結果一搽睫毛液即drop,請問可以點做?有咩產品會岩我用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果睫毛比較軟身難夾曲, 用 laura mercier 的睫毛夾 / 或入電的發熱睫毛夾會更好, 但如果試過都唔得的話, 咁就可能要電眼睫毛先得喇~ 至於 mascara 方面揀一 d 冇咁重膠質、臘性強的會冇咁易 drop, 如 Maybelline Sensational 睫毛液~

      刪除
  5. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  6. 你好 想問下有用過RMK的掃嗎?
    有沒有什麼comment 可以share下

    另外Mizuho的掃是不是多數都要訂,暫沒有現貨?
    (遮瑕及碎粉掃)

    回覆刪除
    回覆
    1. RMK 的化妝掃除了眼影掃、遮瑕掃、粉餅用那支細正方形碎粉掃之外, 其他化妝掃質量都不差的, 亦同樣為 OEM 製品, 非自己廠製這樣~ 另外 Mizuho 的掃大部份都有現貨, 只有 1-2 款是暫時 sold out, 如有指定型號想買想知有冇貨, 也可以到我們的 Facebook 專頁商店看看, 亦可以即時 inbox 提問: https://www.facebook.com/makeupsecret.hk/shop?rid=597820033685629&rt=9

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。