2016年9月20日 星期二

【GLYCEL 20 Elements 面眼修護嫩膚療程】



每逢轉季,皮膚都會特別容易缺水 / 敏感 / 出粒粒,所以無論幾懶做 facial 都好,始終久唔久都要去做一次嘅~

講開做 facial,唔知大家知唔知有個叫 "香港美容黑店" 嘅 Facebook Page 呢? 呢個→ https://www.facebook.com/hkbeautyblackshop/?fref=ts

我無意中 click 入去睇下睇下,先發現原來 hk 竟然有咁多美容院黑店! 所以大家真係要小心 d 揀美容院,去之前上網做做 research 呀,切勿因為試做價吸引就去做!

至於今次推介俾大家的 "GLYCEL" 咁出名,當然係有口碑、有質量保証、又有服務質數啦~

只不過平時去 "GLYCEL" 做次 facial 都唔平,而今次竟然推出呢個 $388 新客戶首次試做價優惠,於網上付款預約療程,仲有「GLYCEL 活效膠原眼膜」(一盒 6 片 / $240) 免費送!!!

係的確超抵!!

想試呢個「20 Elements 面眼修護嫩膚療程」的話,就記得 click 入呢度登記喇 →
http://goo.gl/rl12su

其實成個 facial 係唔止 video 內咁少服務㗎! 仲有針清 + 唇膜 + 倒模 mask 等等,只不過宣傳片時間有限影唔晒咁解~

至於會唔會 hard sell 的問題,GLYCEL 唔係好 hard sell 的,網上亦不見有負評,可放心~



10 則留言:

  1. Hi isa! 請問Shiseido perfect uv protector 適合乾肌系化妝前用嗎? 我最近想搵支可以妝前用又唔乾既防曬,但我呢半年會系加拿大,呢邊既人唔太注重防曬所以選擇唔多T_T 請問shiseido呢支適合嗎? 又或者有無D外國牌子有出類似既防曬? 謝謝!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用 Shiseido 隻 Essence Sunscreen SPF50 PA++++ 會仲好呀~ 夠補濕 + 包括埋 makeup base 功能 + 高防曬度 + 透明冇色不顯白~

      刪除
  2. 啊...呢邊既shiseido無賣呢支T_T 佢地同香港一樣既產品淨系得perfect uv protector系列 T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. oh..... 咁 perfect uv protector 呢個系列又唔係好夠補濕喎, 有冇 WHITE LUCENT
      All Day Brightener SPF36 呢支? 呢支都好好的, 係防晒日霜同時有 makeup base 功能~

      刪除
  3. halo isa, 成日見到share 既野都好正牙!又到轉季時候
    想問下你關於粉底既問題,我25歲 皮膚混合偏乾 額頭鼻同下巴位比較多暗倉,夏天t 字位出油 兩頰乾,冬天全面乾 ,
    見到你曾經推介過既
    1. Shiseido "Synchro Skin Lasting Liquid Foundation" (智能感應持久粉底)
    2. Covermark Essence Foundation Liquid 系列 (水感精華精底)
    3. Shu Uemura skin:FIT 清爽持久粉底液
    4.Clinique “Beyond Perfecting Foundation”
    我想要持妝度高,冇甘容易溶妝,均衡膚色,自然吾厚粉,遮瑕力一般就ok(我會再另上遮瑕膏),吾會氧化變暗化。
    想向你請教 以上4隻粉底 邊隻比較岩我牙?或者你有冇其他推介?
    Thankyou so much

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋 想請教一下 有冇岩我膚質保濕既乳液推介 for早上用 , 同上文一樣 25歲 皮膚混合性偏乾 額頭鼻下巴比較多暗倉 夏天T 字出油 兩面頰鼻翼乾,冬天全面乾 但同樣出油

      刪除
    2. 如果係咁, Shiseido 同 Clinique 都會更合適, 2 款都好 ok 的, 個人比較偏好 Shiseido 個支, 但 Clinique 個支 coverage 就再好少少, 同埋 body shop 新出個隻 cushion 粉底都好貼面補濕 ga~ 如果唔急買的話, 又可以等我出埋秋天粉底 video review 先, 約下星期會拍~ 另外保濕乳液早上用 bareMinerals "礦物輕盈保濕乳液" 都幾好, 少少補濕度又唔係好 "lup"~

      刪除
  4. 你好,黑眼圈好嚴重,用到cinema secret好似都睇到,請問有什麼方法解決?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果用了 cinema secrets 橙調 corrector 後, 再加埋自己膚色遮瑕膏, 同用淺色遮瑕膏遮埋淚溝都仲睇到黑眼圈, 那原因大多是因為大部份人未掌握到遮黑眼圈的技巧, 或沒有用遮瑕掃幫手。舉例說我教班時都曾遇過不少嚴重黑眼圈, 也是用這盒 cinema secrets 去示範遮, 但發現當學生自己練習時, 往往都會因掃錯位 / 有小錯誤而遮不到, 所以也需再另外提點才能遮到。不過這 part 我會較難個別指導到讀者們, 或者等我綜合學生們出現過的小錯誤、再拍一個新的遮黑眼圈 video 俾大家睇吧~

      刪除