2015年5月14日星期四

GARNIER 廣告 (化妝エ作花絮)

早陣子化的廣告不經不覺已出街~

而今次的工作, 是我最感觸的一次.....

在神不知鬼不覺下, 我低頭扮玩電話、眼紅紅滴了 1 滴眼淚...

Makeup by Isa & Rose @ makeup secret


平常的我很硬淨不易哭, 私底下卻非常眼淺易感動, 連睇 "Frozen" 都會喊.....

通常去親婚宴化新娘妝, 每去到新娘多謝父母那 part, 我便要低頭玩電話盡量封閉雙耳, 因為以前已試過 N 次一見到新娘喊, 我又會喊, 入行 10 幾年仍然如是, 自覺太丟臉, 有 2 次仲要喊到缺堤....


跟糖妹合作了很久, 大家都知道她是開心果, 著實跟她一起工作就只會笑, 不會哭吧?

而今次, 拍攝的內容是即場訪問她的 "感動時刻", 事前大家都不知她會如何回應. 

講講下, 佢喊, 我聽聽下, 又一路跟住眼紅想喊.... 

每當聽到任何有關於父母的事, 我眼淚自動出事....

最終忍到眼淚滴出來時, 我就唯有坐低、低頭扮玩電話了 (整班 crew 廿幾人, 如果俾人見到真係好瘀皮....) 

現場聽糖妹說起她對父母的感想時, 是非常感動的, 不過當 video 出街後就被剪走了, 很可惜....


人人都說糖妹似陳慧嫻, 這張相真的激似!


最近的糖妹開始想脫離 "整蔭頭", 把前蔭梳側一邊, 有種很賢淑的感覺~


何解我的雙腳佈滿綿花??


因為全日都在一片綿花海中工作! hahaha~


今次的拍攝主角還有魔術師 Miss Hunny:

她的 youtube 片也非常有名氣~ 好靚女~

私下我亦很欣賞她有勇氣在 19 歲時, 便用僅有積蓄, 隻身飛到美國學魔術, 追尋自己的理想! 所以她今時今日的成功, 絕非靠運氣~


Miss Hunny 的妝就由畢業學員 Rose 幫手化~


Rose 在過往的實習及工作中, 都很得到客人及化妝師姐們的歡心, 態度認真又勤力, 相信很快便能成為獨當一面的化妝師, 不用再做我或師姐們的 assistant, 自己創一番事業了~

今次的廣告我都是放手讓她自己化, 拍完糖妹的份後, 我便可以安安心心坐在一旁, 等埋 Rose 一齊收工~


另一位 model 的妝, 也是由 Rose 化的~


5 則留言:

  1. Hello, Isa. 我係上年Christmas sale個時訂左beauty blender solid ga, 點知等到3月收到電話話唔再返貨, 所以就去荃灣鋪到加錢換左Vieco既argan oil, 到之後又收到電話話荃灣鋪唔做, TST同事有貨既時候會CALL我, 但到依家我都未收到電話........加上我發現張單已經唔見左T_T......咁可唔可以用電話check返幾時有同拎返貨? THANKS!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好~ 可以用電話 check 到的, 不過可能要一點點時間, 歡迎你致電 2311 9682 (3-11pm) 或 email 至 sales@makeupsecret.com.hk 留低姓名 + 電話號碼 + 大概購買月份, 讓同事為你找一找底單~

      刪除
  2. 想問有無一支防曬兼有色既make up base 介紹?

    回覆刪除
    回覆
    1. RMK 的 control color UV base SPF30 / Lunasol 及 IPSA 的黃色 base 我都覺得不錯的, 不過我現在多以 bb cream 取代 makeup base 了 (反正 bb cream 也是 base 的一類), 覺得 banila co. 的 glow bb 霜 / KATE 的 bb gel cream 都好好用, 又有防曬度~

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。