2016年6月15日星期三

終於打完晒 3 次 HIFU! 新客首次試做優惠只係 $980 咋!



我終於打完晒 3 次 HIFU 喇~

正常應該每相隔 1 個月打 1 次,但因為工作比較忙 + 要湊小朋友,好難個個月抽時間去打 (仲有 laser 打緊呢),所以我係好懶地每 2 個月先去打 1 次,其實覺得咁樣效果仲好,可以 last 得耐 d~

第 1 次打 HIFU 舊文重溫 :
http://isadoracheng.blogspot.hk/2016/02/hifu-hifu.html

幾個月前推介大家去 Oasis Medical 打新一代 HIFU 已經算抵 ($4800 全臉 + 眼周,平時打要萬幾二萬蚊),點知今次仲平! 新客試做優惠只係 $980 !! 好抵呀!

而上次用 $4800 打左的亦無需呻笨,因為今次 $980 係體驗優惠,並唔係打足發數的,會打 100 發 (全臉打約 300-400 幾發先夠,視乎本身皮膚鬆弛度)。雖然效果一定會冇打足發數咁勁,但都仍然係抵! ! 最適合 :

- 想打 HIFU 又怕痛唔敢試的人而設,試試新一代 HIFU 有幾咁無痛
- budget 有限又好想打 HIFU 瘦面的人
- 皮膚唔算太鬆弛下垂,只係想塊面更 firm 的人

打 1 次已經可一次過 V 面、收雙下巴、撫平笑紋、緊緻眼周,而平均打 1 次就可 keep 8-9 個月,打晒 3 次效果更可 keep 到 2 年左右。如果皮膚本身唔太鬆的話,其實打 1 次效果都已經夠開心喇!有興趣就別錯過了~

新客試做優惠預約登記:http://goo.gl/jGMEG2 (由治療師主理)


P.S 我自己係去開銅鑼灣金朝陽分店,身邊朋友大部份都去開呢間,治療師全部都好 nice,有禮貌又唔 hardsell,我 d friend 自己去幫襯都同樣話冇 hardsell 過佢地,主要都係去打 HIFU / laser / 透明質酸針咁~

(treatment sponsored by OASIS Medical)


6 則留言:

  1. 打完hifu,是不是要小心處理好塊面架,如果唔係,是不是會細菌感染嗎

    回覆刪除
    回覆
    1. HIFU 係唔會形成傷口的, 所以係唔會有細菌感染的~ (定係你意思係指水光針呢? 如果係, 咁冇錯打完個幾日就要小心 d, 以防細菌感染)

      刪除
  2. 今日上去oasis 網頁登記,已經寫住得100發呢!

    回覆刪除
  3. Hello我而家二十歲,未做過任何療程,想問打Hifu嘅效果會唔會唔大,因為我見寫住喺提拉同緊致,但我而家暫時未有鬆弛問題。
    我唔知自己應該做hifu,botox定埋線好,因為我想整咀嚼肌位V面

    另外就喺如果我做HIFU,應該4800定980就夠? 因為我唔清楚如果想整尖咀嚼肌位應該幾多針先夠。
    睇完你嘅分享,好心郁郁呀,整得好靚。
    Thank you so much!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個人認為打 $980 / 100 發都 ok, 同埋佢地最近已經更新了連結, 我已 update 了於舊 blog 文: http://isadoracheng.blogspot.hk/2016/02/hifu-hifu.html#more 以全面約打 400 發左右計, 雖然 100 發唔算多, 但如果你只係 20 歲皮又未鬆、純粹收緊也是 ok 的~ 至於 botox 就只能收緊肌肉, 不能收緊鬆弛同腮骨, 同埋打完之後個 2 星期感覺好難受 (我覺得好似扯緊到抖唔到氣咁), 所以要視乎你究竟係皮鬆、定係肌肉大了~ 而埋線我見個 fd 做左效果都好好, 應該最 V 的會係埋線~

      刪除
  4. 請問哩度都可以打透明質酸來填充淚溝和法令紋位置嗎?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。