2016年6月16日星期四

超正 Melvita 有機 "妹妹清潔液"! (女性衛生護理液)

少有地第 1 次推介女性衛生護理用品,因為呢支真係超好用~!!

衛生巾之類用咩牌子呢 d,我其實覺得好視乎個人喜好同需求,我鐘意的並不代表其他人用都 ok,所以一向謝絕推介,就算有被問過 sponsor / 拍廣告都唔會接,完全唔係我 style。

但呢支「Melvita」有機 "妹妹液" 真係唔介紹唔得! 未用過都唔知原來 "妹妹液" 功效可以咁好!

呢支係無無聊聊地聽朋友推介而試,而之前就一向用開「LACTACYD」,亦有用過「施巴」。至於點解開始用? 


其實年輕時間中都會用下,但又覺得唔係必需品。

直至 7 年前生 BB,因為順產後一段長時間必需要用 "女性衛生護理液" 溝清水沖洗陰道傷口,用用下用慣左,所以 keep 住用到而家,但只習慣於經期時、或經期前後使用。

不過我仍然唔覺得係必需品.......

直至遇上呢支 Melvita! 

真係唔試過都唔知原來 "妹妹液" 都有分好用 / 唔好用

於經期時沖涼用佢,日間明顯地零異味! 而平常使用,分泌物亦會顯著減少! 亦試過有次尿道感染或痕癢時沖涼用佢 1 次 (女性真係好易有呢個問題),已可即時舒緩,用幾日後仲 K.O 埋問題! 

以前用「LACTACYD」都唔覺有咩咁特別,用過「Melvita」先知原來 "妹妹液" 係可以有咁既 function! 加上佢係 organic 有機產品,更防敏、更安全、安心,正~~

至於點解女性特別易有尿道感染 / 痕癢問題,除了因為經常著 tignt jeans / tight pants 侷住及磨擦,亦因平時去完洗手間用紙巾抹錯方向 (應由前向後抹),及可能係因分泌物流量多、易有菌等種種原因。呢 d 真係要女人先會明,姐妹們你懂的。

至於 1 支可以用幾耐? 

以我並非日日用,只在有需要時 /  經期時 / 突然 mood 到抽起條筋想用時才用計 (大約每個月用 10-15 日左右),每次用 1 泵,買一支用了半年都未用完,好似仲剩 1/3。同埋佢係 gel 質地,杰身過「LACTACYD」,每次用 1 泵都好夠。 (沖涼時清洗陰道附近用,會起泡)

價錢的確係比「LACTACYD」貴,不過真係好用好多! 係值的! 我用了「LACTACYD」咁多年都轉用佢,回購度 100%~



產品資料 →

Melvita 有機女性衛生護理液

性質溫和,適合每天使用,不影響尿道內襯膜的敏感度,以蔬菜為基礎的泡沫配方, 蘊含具淨化作用的小紅莓及糖分中的乳酸,具軟化及保護作用的錦葵及大紅花,不含鹼性,21 位自願參予臨床實驗的婦女,對女性衛生護理液帶來的感官享受(質感,泡沫)及功效(潔淨舒適) 均表示滿意,認為配方容易清洗,不易引起敏感。

$200 / 225ml @ http://hk.melvita.com



3 則留言:

  1. 3. Phyto-Lab B3 分子酊精華 (補濕 + 提亮膚色 + 撫平毛孔細紋)

    4. MD Skinical B3+B5 精華 (補濕 + 消炎鎮靜 + 提亮膚色)

    5. MD Skinical 分子酊精華 (補濕鎖水打底)

    我皮膚屬外油內乾, 好易出油, 所以毛孔都大, 有D美容師話我皮膚鎖唔到水所以咁, 咁我應該用邊隻product最適合我呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 外油內乾係因為皮膚本身屏障鎖唔到水, 於是底層皮膚就不停泵油上面層滋潤, 如果係呢個情況, 咁用 B5 B3 都唔會鎖到水, 搽完可能都唔覺有咩改善, 所以要治本用 Phyto-Lab B3 分子酊精華會更好, 分子酊可以令皮膚本身屏障排列得更齊整, 冇咁易流失水份, 從而改善鎖水問題, 冇咁易再出油~ 而 Phyto-Lab 的分子酊含量會比 MD 高, 加上本身已有埋 B3 成份, 當 B3 加埋分子酊一齊仲可以製造更多分子酊, 所以會比 MD 好~

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。