2016年7月30日 星期六

Urban Decay 最新 100 色唇膏 Vice Lipstick~

有冇見過呢個版本既我呢?~

其實連我自己都好少見~ hahahaha

紅唇係型格定性感? 都只係一線之差吧~



等左 3 星期,感恩終於請到個好的新工人姐姐,有人幫手湊住對囝囡,我終於可以放監自己一個出街喇~~

放監後首個出席的 event,奉獻左俾剛剛新出 100 色唇膏的 Urban Decay →


襯返 Urban Decay 妝容風格,自己化定個小 cats eyes 眼妝去 →

大家知 Urban Decay 一向走型格 + 大膽 + 潮妝路線啦,唔化返個型型地的妝去真係會輸蝕,我呢個妝已經唔算濃喇,base on 過往經驗,個個去親 Urban Decay Event 都會化到鬼火咁靚!

至於個嘴就搽住淡色先,留返去到 event 再試新唇色~


今次 event 係我去過之中最特別的一個!


大會於銅鑼灣希雲街暫借了 5 間舖位場地,於是各店主就暫定營業幾日 + 搬走店內的傢俬貨品,然後由 Urban Decay 重新換上自己的設計,俾我地入去玩! 好大工程呀!

我地就好似玩攤位遊戲咁逐間舖入去闖,好興奮~


是日主角 100 色「Vice Lipstick」唇膏 →

有成 100 隻色咁多,好激動! 仲要每隻色都有埋同色唇線筆襯返喎!

但最驚喜都係售價! 

每支只係 $150 (嘩仲平過 M.A.C)

以專櫃牌子計算平喇! 其他 brand 都要 $200 幾蚊支啦


Vice Lipstick 資料 →

以專利 Pigment Infushion System™ 技術研製,蘊含維他命 C 及 E、蘆薈、荷荷巴油、牛油果油、巴巴蘇油及霧冰草油等成分,有效滋潤及柔軟雙唇,賦予唇膏超柔滑質感,令色彩在雙唇上高度顯色及均勻散佈。

分有 Mega Matte (實色啞緻) / Comfort Matte (柔潤啞緻) / Cream (原創啞緻) / Metallized (珠光柔潤) / Sheer (亮澤剔透) / Sheer Shimmer (半透明珠光) 6 種系列,淺色 / 深色乜都有。

( 7 月 30 號起開售)


一場來到當然要玩試色! 

試晒 100 隻色就冇可能喇 (抹到嘴都爛)....

揀左 3 隻平時較少用的紫紅色,睇睇有冇火花 →


唔使自己郁手,大會安排了化妝師幫手試色 / 揀色 →


先試紫紅 →


刻意畫大左唇框,厚唇 d sexy d 嘛~


On top 再試紅色 →

呢隻紅真係好....女....人....

加上畫大左個嘴,好似 d 鬼妹打左針咁好 full lips,過癮嘛?~

只係換一換唇色,成個妝感覺就唔同晒,所以話唇色對整體妝容的確係關鍵~


再換多個深紫紅色 chok 一 chok →

不過扮 cool 失敗 hahaha~


都係攪笑適合我多 d~


出到街再望返隻深紫紅色,其實都幾有型,唔係好誇 →

都 last 到 8 小時不脫色,啞緻得來冇補潤唇膏亦唔算乾~


遠睇個唇色直頭係靚 →

站立人群之中..... 我覺得自己好似小矮人.... 

(Isa 你響邊呀? 睇你唔到? sorry 我太矮喇 LOL)


對比返去 event 之前自己搽的淡唇色,即時比下去,真係深色好睇 d!


3 則留言:

  1. Hello 請問philosophy hope in a jar 零油分高效補濕啫喱 岩混合偏油 有少少暗瘡用嗎?

    回覆刪除