2016年9月12日星期一

erborian 新出「0.09 參萃柔滑定妝粉餅」review + giveaway!

唔知大家對「erborian」呢個法國 x 韓國牌子仲有冇印象呢?😌

上年佢進駐 hk 時,就曾經推介過佢的 "Bamboo Waterlock" 面膜同潤唇膏:

仲有 CC cream 同其他產品: 

而今次就試用佢最新出嘅「0.09 參萃柔滑定妝粉餅」(0.09 Touch au Ginseng BB Compact) →

係一款比較得意嘅 "由濕轉乾形式無水份" 粉餅,除咗上妝仲可以用來補妝,自覺都幾有 gimmick,而且仲幾貼面~ 



提供少少產品資料俾大家→

"水" 是大部份粉餅的主要成份,亦是最重要的示素,以平衡油性和主要成分的配方。但韓國 x 法國的 erborian 卻行先一步,推出革命性 "幾乎無水" (almost-anhydrous) 技術的粉餅,在配方中將水的份量減少到最簡單形態,以提升粉末質感,讓底妝更加自然貼服。

集 BB 霜 + 絲滑定妝粉餅於一身,效果透薄柔滑,縍造啞緻而不失光亮柔滑的妝感。

富含韓國著名的人參成份,能深入肌膚滋養補濕,亦有助抗氧化、舒緩、抗衰老,化妝同時護膚,具 SPF 20 防曬度。

$300 / 共 2 色選擇 @ http://hk.erborian.com

erborian facebook 專頁: https://www.facebook.com/ErborianHK/

(trial products given by erborian)


望落去似粉餅 (真係同粉餅冇分別) →


但其實摸上手係 cream 狀! →

當一搽上臉與皮膚接觸融合之後,就會立即由 cream 狀轉化為粉狀,自動定埋妝。

一聽到呢 part,就會開始有人問 "咁咪會好乾囉??"

其實我初初一打開摸上手都覺得乾,不過唔好心急住~ 睇埋先~


隨粉餅有海綿粉樸附送 →

不過我唔建議用粉樸去搽呢盒粉 (補妝印幾下另計)......

因為呢盒粉質地比較實,我試過用粉樸上粉除咗唔夠貼面之外,d 粉仲會卡住係毛孔周圍,變成一個個粉底洞洞 😬


都係用返呢類纖維毛平頭或圓頭 kabuki 掃,先夠力將粉推得透薄,可以填平毛孔、細紋、同凹凸不平等問題~

唔信可以試試,上呢類粉質用 kabuki brush 效果真係貼面過用粉樸好多~

(圖為配合 "日本 Mizuho 纖維毛濕粉掃" #510 使用)


So far 試咗 3 日,效果係好貼面,好透薄自然 →

一搽上面嗰陣,霜狀的 bb cream 會自動轉化成粉餅,等於唔需要再用碎粉 / 粉餅定妝,好方便! 

通常 "由霜狀轉化成粉餅" 的底妝品,都會比粉底液乾,呢隻我上粉時都覺得係有 d 乾,但搽完再用雙手印一印塊臉,同皮膚融合咗之後,佢又真係好貼面,一 d 都唔乾喎! 

以我的 dry skin 為例,其實搽上臉所有位置都好貼面,係除咗鼻翼位有少少乾咁樣。

不過由於佢係 "由霜狀轉化為粉狀形式",搽完好快定妝變乾,on top 就不能加粉底液了,會卡粉,只能加少少遮瑕膏 / 碎粉。

我認為呢盒冇分咩膚質用,只視乎你用後會唔會再加碎粉。偏油肌可以再掃丁點碎粉,會啞緻 d ; 而 dry skin 除了眼周之外,其他位置就冇必要掃碎粉。

(但如果乾到甩皮就唔適合你喇~)


下圖為用佢化完底妝、出家街、6 個鐘頭返到屋企之後 →

(除了護膚品 + 呢盒粉之外,就乜都冇搽過喇)

咁 6 hrs 之後都未至於話好乾 / 好爆紋,算 ok 的~

自覺搽 1-2 層效果係最貼最靚,就算溶妝都唔會浮粉,只係遮瑕度會減淡同出少少油咁。補妝用附送個粉樸印亦可以,同樣貼面,但千萬咪用塗抹方法,要 "印"!

而我就因為鍾意中高遮瑕度,所以手多多勁搽 3-4 層,攪到有 d 乾.....

始終係 BB cream 嘛,遮瑕度唔算好高,但均勻一下色素係 ok 的,而黑眼圈 / 色斑 / 暗瘡印約可遮到 3 成,適合鍾意淡薄自然妝感的人~

我係覺得佢唔錯,只係要識用先會搽得靚,只要記住我上述的用法就 ok~ 


今次 P.R 姐姐好貼心地送來 2 款膚色俾我揀,我得一塊面當然用唔到 2 盒,就將全新的一盒 #CLAIR 送出俾大家抽抽奬~

#CLAIR 白皙膚色 = 只要膚色比我白就用到

如果你有興趣想參加抽奬,就記得留意我嘅 Facebook 專頁喇~

雖然只得一盒,不過 click 一下 like 應該唔會好阻大家時間同指力 😂





沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。