2018年6月7日 星期四

LA MER 2018 夏季新出「Luminous Lifting Cushion Foundation 亮肌妍塑氣墊粉餅」review

如果大家有 follow 我 Facebook 的話,應該知道我剛從大阪回來了~

今次去日本當然又買咗唔少化妝品 ,不過因為需要少少時間試用先分享到效果,所以今日就先 share 住 LA MER 新出嘅氣墊粉餅用後感啦~ 😊


Luminous Lifting Cushion Compact Foundation  亮肌妍塑氣墊粉餅 SPF 20 →

集皇牌活膚功效與亮麗覆蓋於一身的美肌粉盒。 糅合 Miracle Broth™活膚精華的水潤修復力量及鎖色包囊技術,有效提升肌膚亮度,上妝仍後持續滋潤賦活肌膚,小休時補妝就如為臉龐增添水潤乳霜,讓你時刻展現無瑕亮釆。


LA MER 嘅皇牌面霜「Crème de la Mer ($1500 / 30ml)」唔少人都試過,而今次新推出嘅 cushion 粉底亦包含咗皇牌專利活膚成份 Miracle Broth™功效响裡面,所以會比較貴,先睇睇有咩 gimmick :

- 長效持久配方
- 獨特親膚配方
- 遮瑕度可隨喜好逐層叠加
- 適合任何天氣及濕度下使用
- 專利鎖色膠囊技術能保持色調天然真實感,妝感不會厚重或變黄
- 獨特設計的粉樸質地具精密細孔及網絡,有助粉底能平均分佈

$950 

一套包括粉盒 + 粉底 2pcs + 粉樸 2pcs / 共 12 色選擇 @ http://www.lamer.com.hk/zh-HK/home

(trial product given by LA MER)


外型設計係貫徹始終的 LA MER feel,金色鏡面粉盒,感覺高貴 →

雖則係有啲容易印到成個鏡盒都係指模.... 😅


未睇粉底之前,不得不先讚一下個粉樸! 👍🏻

雖然望上去同一般氣墊粉樸冇分別,不過印上臉又真係 feel 到質地特別柔軟,上妝又特別貼面均勻,唔錯唔錯~


至於浸住粉底的海綿望上去就冇乜特別 →


色號 #Neutral Ivory 12 →

由於呢盒係 PR gift 顏色唔係我揀,初初印上臉感覺係比我膚色白咗少少,但隔一陣與膚色融合後仍可接受,未算太白。

如跟我膚色差不多的話,建議揀深一號色更穩陣~


而搽粉底之前,我就用咗 Jan Marini 呢支新出嘅「Age Intervention® Peptide Extreme 科研活胜肽修護精華」打底 →

Jan Marini 支皇牌 Booster 精華好多人都用後都大讚能改善膚質 (舊文重溫 : http://isadoracheng.blogspot.com/booster ),而呢支新出嘅精華就係 Booster 嘅「輕透版」,不但質地更輕盈更適合 summer 使用,售價亦比 Booster 平一截! 

集合 4 種創新活胜肽、必須脂肪酸、抗氧化物、保濕鎖水成份而成的一支濃縮精華,針對衰老皮膚而設,有效刺激骨膠原增生、增加皮膚緊緻及彈性、減少皺紋、均勻膚色、改善泛紅及敏感、修復老化細胞,使皮膚回復青春水嫩。



由於我皮膚薄又易泛紅,一直都靠搽 Booster 去改善膚質,但夏天我日間上妝前就會用呢支新嘅精華打底,不過今日佢唔係主角,下次先再詳細介紹佢啦~


用完 LA MER Cushion 粉底上妝後 →

下圖係印咗 2 層粉底嘅效果,如只印一層的話妝效會更薄透自然,但對我嚟講就唔夠 coverage,所以就印咗 2 層。

可以見到均勻膚色方面係冇難度,粉質亦非常貼面,就連鼻翼位都冇卡粉問題,而泛紅 / 黑眼圈等色素亦 cover 到 7-8 成,但色斑就只 cover 到一半左右。

優點係唔會有一般 cushion 粉底嗰種 "濕濕 lup lup" / 厚重妝感,搽勻後即呈半啞緻妝效,同時又唔會覺得乾或繃緊,仲有少少天然透光感散發出嚟,好適合而家 summer 天氣使用~


陽光下妝效 →

上圖枱燈白光下影出嚟膚色會有些少顯白,加上咁 close up 影毛孔又會特別顯眼,不過其實出到街天然陽光下睇,妝效係好自然的,亦唔覺得白到接受唔到~ 


效果係 natural 到如同 second skin 一樣,話係冇化底妝分分鐘都有人信,完全 fake 到~ 😂

而持久度亦比我預期中 long last,大約 keep 到 4-5 小時左右先需要補少少妝,但就唔覺有浮粉 / 變黄問題,出油情況亦唔嚴重,只係遮瑕力會變薄身咗咁樣。


同嚟補妝又點睇?

大部份人補妝都習慣用 "乾粉餅",貪佢更吸油控油,補完粉個妝會變回啞緻,其實都係啱嘅~ 

只不過 "乾粉餅" 遮瑕力一般較弱,就算係用遮瑕力強嘅粉餅,都仍然不足以 cover 返溶咗嘅瑕疵如黑眼圈 / 暗瘡 / 色斑 / 泛紅之類。

所以除非本身冇乜瑕疵,否則正確補妝步驟都應該係用咗 cushion 粉底 or 遮瑕膏先,然後先再用乾粉餅 hold 返住個妝的。

以用呢盒 LA MER Cushion 粉底補妝為例,由於佢本身質感唔算太濕潤,加上一印完已經係半啞緻 feel,所以 dry skin / 混合肌用嚟補妝基本上已經唔需要再用乾粉餅,係方便的~ 👍🏻

(不過面油勁的人 / 天氣勁熱時,仍然 recommend 隨後再局部印上乾粉餅更好)

總括而言除咗售價有啲貴之外,呢盒 LA MER 都係唔錯嘅選擇,特別適合 dry skin / 混合肌夏天用~


沒有留言:

張貼留言